رئیس شورای اروپا: انگلیس بخشی از هلال بی ثباتی علیه اتحادیه اروپاست

به گزارش مجله کالارنا، رئیس شورای اروپا مطرح نمود، انگلیس بعد از بریگزیت بخشی از یک هلال بی ثباتی است که پیرامون اتحادیه اروپا بروز پیدا نموده و تصمیم لندن برای ترک اتحادیه اروپا در رده تهدیدات ناشی از ترکیه، روسیه، لیبی و سوریه علیه این اتحادیه قرار می گیرد.

رئیس شورای اروپا: انگلیس بخشی از هلال بی ثباتی علیه اتحادیه اروپاست

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا چقدر است از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، شارل میشل، رئیس شورای اروپا که نشستهای اتحادیه اروپا را ریاست می نماید، در یک سخنرانی اینترنتی برای اندیشکده بروجل اظهار کرد: یک هلال بی ثباتی پیرامون ما به وجود آمده است.

او اعلام کرد: در غرب، بریگزیت. این نتیجه اتحادیه اروپا را تکان داد. این انتخاب حاکمیت ملی به عنوان یک شکست از جانب ساختمان اروپا احساس شد. حقیقت این است که انگلیسی ها با یک شرایط بغرنج روبرو هستند. کدام الگو از جامعه را آنها می خواهند؟

انگلیس در 31 ژانویه سال جاری بعد از 47 سال شراکت در اتحادیه اروپا، این اتحادیه را که بزرگترین بلوک تجاری دنیا است ترک کرد. اکنون رهبران اتحادیه اروپا تاکید دارند که لندن تبعات مالی این مساله را بپذیرد.

تا کنون فرآیند مذاکره بر سر روابط تجاری جدید و پیدا کردن صندلی جدید انگلیس در دنیا پیچیده شده و اختلافاتی را در درون احزاب سیاسی، جامعه و خود دولت فاش ساخته است.

اتحادیه اروپا و بریگزیت هر دو روز دوشنبه اعلام داشتند، هنوز تا انعقاد یک توافق بعد از بریگزیت فاصله وجود دارد و بر سر اجرایی کردن توافق اولیه جدایی آنها اختلافات پابرجا هستند و آنها یک مذاکرات یک هفته ای معین کننده را در بروکسل آغاز نموده اند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1294

به "رئیس شورای اروپا: انگلیس بخشی از هلال بی ثباتی علیه اتحادیه اروپاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شورای اروپا: انگلیس بخشی از هلال بی ثباتی علیه اتحادیه اروپاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید