رونالدو همراه با یوونتوس به ساردینیا سفر کرد

به گزارش مجله کالارنا، برخلاف گزارش های قبلی مبنی بر سفر نکردن ستاره پرتغالی یوونتوس به خانه حریف بعدی این تیم، او بانوی پیر را همراهی می نماید.

رونالدو همراه با یوونتوس به ساردینیا سفر کرد

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری از تصمیم خود جهت معاف کردن کریستیانو رونالدو از سفر به ساردینیا به همراه تیم برای بازی بامداد فردا (پنجشنبه) مقابل کالیاری منصرف شده است و به این ترتیب این بازیکن پرتغالی به همراه هشت بازیکن جوان از تیم ذخیره های باشگاه بانوی پیر را در این سفر همراهی می نمایند.

شب گذشته نشریه گاتزتا دلواسپورت اعلام نمود که پس از قطعی شدن نهمین اسکودتوی متوالی یوونتوسی ها در سری A، ساری برای آماده نگه داشتن تعدادی از مهره های کلیدی اش برای مصاف با لیون در لیگ قهرمانان اروپا میخواهد به آنها استراحت بدهد و رونالدو یکی از آنهاست. این نشریه حتی نوشت که رونالدو در تورین خواهد ماند، اما گویا تصمیم ساری عوض شده است.

رونالدوی 35 ساله همراه یوونتوس سفر کرد، اما تعیین نیست که او در ترکیب اصلی این تیم مقابل کالیاری به میدان می رود یا خیر. در همین حال ساری تصمیم گرفته است که به دانیلو، جورجو کیه لینی، ماتیس دلیخت، ماتیا دی شیلیو، سامی خدیرا، داگلاس کاستا و پائولو دیبالا استراحت بدهد و آنها به ساردینیا نخواهند رفت.

فهرست بازیکنان یوونتوس در سفر به خانه کالیاری شامل، شزنی، پینسولیو، بوفون، الکس ساندرو، بونوچی، روگانی، دمیرا، کوکولو، وسلی، فرابوتا، پیانیچ، ماتویدی، بنتانکور، موراتوره، پیترز، رونالدو، کوادرادو، ایگواین، برناردسکی، اولیویری، وریونی و زانیماکیا می گردد.

یوونتوس از 15 دقیقه بامداد فردا میهمان کالیاری خواهد بود و سه روز دیگر هم در آخرین بازی فصلش از رم پذیرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1220

به "رونالدو همراه با یوونتوس به ساردینیا سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو همراه با یوونتوس به ساردینیا سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید