رونمایی از خودروی جدید لامبورگینی

به گزارش مجله کالارنا، این هیولای جدید لامبورگینی که 12 سیلندر خواهد بود سرعتی بیش از 350 کیلومتر در ساعت خواهد داشت. مراسم رونمایی از محصول تازه این خودروساز لوکس به دلیل شیوع ویروس کرونا دستخوش تغییراتی نیز شد.

رونمایی از خودروی جدید لامبورگینی

شرکت ایتالیایی لامبورگینی از خودروی برقی و هیبریدی خود رونمایی کرد. این شرکت خودروسازی تصمیم گرفت با ایجاد تغییراتی در سقف اتومبیل مدل Sian، مدل جدیدی از این خودرو که Sian Roadster نامیده خواهد شد رو نمایی کند. این خودروی جدید که امکانات تازه و فوق العاده ای دارد یک موتور هیبریدی خلاقانه را در دل خود جای داده است.

این هیولای جدید لامبورگینی که 12 سیلندر خواهد بود سرعتی بیش از 350 کیلومتر در ساعت خواهد داشت. مراسم رونمایی از محصول تازه این خودروساز لوکس به دلیل شیوع ویروس کرونا دستخوش تغییراتی نیز شد.

از این خودروی جدید تنها 19 دستگاه تولید خواهد شد. مدیران این شرکت می گویند تمام 19 دستگاه از این مدل خودرو فروخته شده است. استفانو دومنیکالی، مدیر شرکت لامبورگینی در این خصوص می گوید: این یک گام دیگر در جهت منحصر به فرد بودن مشتریان ما است. یک محصول خارق العاده به صورت خاص و برای مشتریان محدود طراحی و تولید می شود.

اتومبیل جدید شرکت لامبورگینی شباهت بسیاری به مدل کوپه Sian دارد که سال 2019 در نمایشگاه فرانکفورت معرفی گشت. این خودروی کشیده دماغه ای رو به پایین دارد که با روکشی از جنس فیبر کربنی پوشیده شده است.

دومینکالی می گوید کمپانی لامبورگینی مایل است در زمینه فن آوری های موتور هیبریدی بیشتر پیشرفت کند، اما فعلا هیچ برنامه ای برای تولید خودروی اسپرت کاملا برقی ندارد. او می افزاید: ما در حال بررسی هستیم که دریابیم راه حل های مناسب برای آینده چیست. هنوز تصمیم نگرفتیم، اما مطمئنا همانطور که پیش بینی می شد پروژه ای که در آینده راه اندازی می کنیم تا دو سال آینده ترکیبی از موتور های هیبریدی خواهد بود.

با وجود شیوع کرونا، شرکت لامبورگینی کارخانه خود را در استان امیلیا رومانای ایتالیا که یکی از مراکز اصلی شیوع این ویروس به شمار می رفت را بازگشایی کرد. مسئولان این شرکت البته می گویند این کار را برای رعایت قوانین بهداشتی و اتخاذ محدودیت های سفت و سخت انجام داده اند.

تحلیلگران بازار اتومبیل معتقدند، این یکی از سخت ترین دوره های زمانی برای شرکت های خودروسازی است. پیش بینی می شود با توجه به شیوع بیماری کووید19 فروش جهانی اتومبیل در سراسر جهان 12 درصد کاهش یابد.

مدیرعامل لامبورگینی می گوید این شرکت لغو سفارش نداشته است، اما تعطیلی نمایندگی های این کمپانی به دلیل شیوع ویروس کرونا یک چالش جهانی بوده است.

منبع: یورو نیوز

منبع: فرادید
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1184

به "رونمایی از خودروی جدید لامبورگینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خودروی جدید لامبورگینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید