زمان بازگشت ستاره ایرانی معین شد

به گزارش مجله کالارنا، علی قلی زاده وینگر ایرانی و ملی پوش در فصل جابجایی به عنوان گران ترین بازیکن لیگ لهستان به تیم لخ پوزنان پیوست اما آسیب دیدگی او در بازی محبت آمیز تیم ملی برابر روسیه باعث شد تا او هنوز نتواند برای تیم جدیدش بازی کند. با این حال توماش ژوسا مدیرورزشی تیم لخ پوزنان امیدوار است این بازیکن که به عنوان یک ستاره به لیگ اکتسراکلاشیا لیگ لهستان آمده بتواند بزودی به تیم ملحق گردد.

زمان بازگشت ستاره ایرانی معین شد

مدیر ورزشی لخ پوزنان که با شبکه تی وی اسپورت لهستان مصاحبه نموده در پاسخ به این سوال که آیا این برترین پنجره جابجایی در دوران تصدی او در این پست است گفت: سوال سختی است چرا که ما در ابتدای فصل هستیم. جابجایی معمولا پس از چند ماه، که بازیکنان تازه با تیم سازگار شدند، ارزیابی می گردد. اینکه آیا آنها می توانند فرم خوبی را نشان بدهند و آن را تا خاتمه حفظ نمایند؟ البته ما همچنان منتظر علی قلی زاده هستیم تا با حضورش تیم را به خصوص در جناحین تقویت کند. ما برای مسابقات آینده تیم بسیار امیدوارم بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

او در این رابطه که قلی زاده چه زمانی برای این تیم به میدان می رود گفت: او قبلا تمریناتش را در زمین و با مربی بدنساز تیم آغاز نموده است. امیدوارم بزودی بتواند کار با توپ را آغاز نموده و به تیم ملحق گردد. انتظار داریم در اواخر مرداد یا اوایل شهریور او بتواند بیشتر و بیشتر با تیم کار کند.

لخ پوزنان در حال حاضر با 7 امتیاز از سه بازی و هم امتیاز با لژیا ورشو به خاطر تفاضل گل در رده دوم لیگ لهستان حضور دارد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 27 مرداد 1402 بروزرسانی: 27 مرداد 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2347

به "زمان بازگشت ستاره ایرانی معین شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "زمان بازگشت ستاره ایرانی معین شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازگشت ستاره ایرانی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید