سعید صادقی: کمترین حق پدیده کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست، باید به رده چهارم جدول صعود کنیم

به گزارش مجله کالارنا، سعید صادقی، مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تأکید کرد که کمترین حق این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

سعید صادقی: کمترین حق پدیده کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست، باید به رده چهارم جدول صعود کنیم

سعید صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به وضعیت این تیم در آستانه بازی فردا برابر سایپا گفت: بعد از شکست دادن استقلال، از لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار خوبی داریم. ما در موقعیتی هستیم که نباید امتیاز از دست بدهیم و حالا بازی با سایپا را در پیش داریم که بسیار مهم است. ما توجهی به اتفاقاتی که در تیم حریف افتاده است، نداریم و قطعاً یک بازی سخت پیش روی سایپاست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده می تواند در این بازی از تساوی تراکتورسازی برابر پرسپولیس استفاده کند، مطرح نمود: تساوی این دو تیم باعث شد تا حالا شانس خوبی برای صعود به رده چهارم جدول داشته باشیم. ما باید خودمان را از لحاظ امتیازی به تیم های بالاتر نزدیک کنیم. بازی با سایپا بهترین فرصت است که با دریافت سه امتیاز آن، به رده چهارم جدول صعود و شانس مان را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بیشتر کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو همچنین توضیح داد: کمترین حق ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست. پدیده سال جاری نتایج بسیار خوبی گرفته است. شما می بینید که دیگر مدعیان قهرمانی سال جاری چگونه هزینه کردند و چه شرایطی داشتند. شرایط ما با این تیم ها قابل قیاس نبود، ولی با کوشش بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه عملکرد خوبی داشتیم.

صادقی در خاتمه گفت: برای ما سه بازی دیگر تا خاتمه باقی مانده است و باید کمترین اشتباه را داشته باشیم. حالا که تا اینجا جلو آمده ایم، حیف است که سهمیه آسیا را از دست بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 195

به "سعید صادقی: کمترین حق پدیده کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست، باید به رده چهارم جدول صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید صادقی: کمترین حق پدیده کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست، باید به رده چهارم جدول صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید