سفر اپ: با ایزی اپلای از راه و رسم دریافت بورسیه تحصیلی آگاه شوید

به گزارش مجله کالارنا، ایزی اپلای نام اپلیکیشنی است که اطلاعات زیادی در مورد دریافت بورسیه های تحصیلی و موارد این چنینی درون آن وجود دارد. پس اگر قصد ادامه تحصیل در کشور های خارجی را دارید بهتر است این مقاله از خبرنگاران را مطالعه کنید.

سفر اپ: با ایزی اپلای از راه و رسم دریافت بورسیه تحصیلی آگاه شوید

افراد بسیاری زیادی هستند که قصد دارند در کشور های خارجی تحصیل نمایند و با اندوخته ای غنی از علم و دانش به کشورشان برگشته و خدمت نمایند. اما همواره مشکلاتی در مورد گرفتن بورسیه و آگاهی نداشتن از شرایط انجام این کار وجود داشته است. بسیاری از افراد نمی دانند که قصد ادامه تحصیل در چه کشوری را دارند یا اینکه می خواهند چگونه آزمون های پیش رو را سپری نمایند. سوالات زیادی در این خصوص وجود دارد که اکنون جواب اغلبشان در اپلیکیشنی به نام ایزی اپلای قرار گرفته است.

ایزی اپلای نام اپلیکیشنی است که بر اساس توضیحات صفحه کافه بازار آن، به وسیله جمعی از فارغ التحصیلان آمریکا تهیه شده و در آن اطلاعات زیادی در مورد مهاجرت و دریافت بورسیه های تحصیلی وجود دارد. کاربران به وسیله این اپلیکیشن می توانند از امتحانات زبان موجود در این جهت، بورسیه های تحصیلی موجود، کشور های مناسب برای مهاجرت و موارد این چنینی آگاه شوند. شیوه نگارش رزومه، انگیزه نامه و پیشنهاد طرح های تحقیقاتی نیز از دیگر بخش های این اپلیکیشن هستند. پس اگر قصد ادامه تحصیل در کشور های خارجی را دارید، بهتر است که اپلیکیشن ایزی اپلای را به وسیله لینک زیر برای دستگاه های اندرویدی تان دانلود کنید.

منبع: کجارو / کجارو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2013

به "سفر اپ: با ایزی اپلای از راه و رسم دریافت بورسیه تحصیلی آگاه شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با ایزی اپلای از راه و رسم دریافت بورسیه تحصیلی آگاه شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید