شاهین بیانی: قرار نیست مجیدی همه مسائل استقلال را رفع کند، تیم شفر می تواند مدعی قهرمانی باشد

به گزارش مجله کالارنا، شاهین بیانی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حضور فرهاد مجیدی در استقلال می تواند تأثیرگذار باشد، ولی قرار نیست وی همه مسائل استقلال را رفع کند.

شاهین بیانی: قرار نیست مجیدی همه مسائل استقلال را رفع کند، تیم شفر می تواند مدعی قهرمانی باشد

شاهین بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان مربی استقلال گفت: حضور مجیدی در استقلال می تواند تأثیرگذار باشد. به هرحال او چند سال در استقلال بازی نموده و در این سال ها هم تجربیات زیادی را به دست آورده است. مجیدی بین طرفداران استقلال هم محبوب است که این موضوع در کنار تجربیاتش، دو فاکتور مهم محسوب می شوند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه اضافه نمود: اگر در آینده مجیدی بخواهد نفر اول تیم گردد، الان بهترین فرصت برای او فراهم شده است که تجربیاتش را به عنوان یکی از اعضای کادر فنی استقلال بالا ببرد.

وی همچنین توضیح داد: قرار نیست مجیدی همه مسائل استقلال را رفع کند، چرا که این تیم در حال حاضر احتیاج به جذب بازیکن و تقویت دارد. استقلال در نیم فصل دوم کار سختی دارد و شاگردان شفر باید خودشان را به کورس قهرمانی برسانند. مسئولان باشگاه باید چند بازیکن در خط هافبک و حمله به تیم اضافه نمایند.

بیانی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد؟، خاطر نشان کرد: استقلال همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است و فرقی ندارد در چه وضعیتی باشد. تیم شفر سال جاری هم می تواند مدعی باشد، ولی مهم این است که تیم تقویت گردد و البته تیم هم در آغاز نیم فصل دوم چند نتیجه خوب بگیرد تا خودش را به جمع مدعیان اضافه کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 126

به "شاهین بیانی: قرار نیست مجیدی همه مسائل استقلال را رفع کند، تیم شفر می تواند مدعی قهرمانی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین بیانی: قرار نیست مجیدی همه مسائل استقلال را رفع کند، تیم شفر می تواند مدعی قهرمانی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید