شناسائی و بهره گیری از ظرفیت های مغفول مانده تأمین اجتماعی نتیجه برنامه تحولی است

به گزارش مجله کالارنا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی شناسائی و بهره گیری از ظرفیت های مغفول مانده این سازمان را از نتایج اجرای برنامه های تحولی دانست و گفت: ظرفیت های موجود که ممکن است مورد غفلت قرار گرفته باشد را باید شناسایی کنیم و در همه مجموعه سازمان باید تمرکز راهبردی برای برطرف چالش های سازمان داشته باشیم.

شناسائی و بهره گیری از ظرفیت های مغفول مانده تأمین اجتماعی نتیجه برنامه تحولی است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه شورای اداری مشترک بیمه ای و درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان گفت: با همفکری و مشورت همکاران سازمان برترین و موثرترین راه چاره ها را برای عبور از چالش ها اتخاذ می کنیم.

وی احیای اعتماد عمومی با اقدامات عملیاتی و برطرف فاصله بین قول و عمل را مورد تأکید قرار داد و گفت: تفویض اختیارات لازم به مدیران استانی به منظور تحقق اهداف و برنامه ها به صورت حداکثری انجام خواهد شد و متناسب با اختیاراتی که واگذار می گردد نظارت و پاسخگویی مناسب هم برای اجرای برنامه ها مورد تأکید قرار گرفته است.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر لزوم طراحی الگوی مناسب و برترین برنامه برای توسه خدمات در حوزه های مختلف فعالیت این سازمان، گفت: سفر های استانی معطوف به هدف است و می خواهیم برترین خدمات ممکن را به جامعه هدف ارائه دهیم.

موسوی عدالت در توسعه خدمات را یکی از مباحث محوری در سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: کار های ما باید از راستا عدالت عبور کند و خروجی خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی باید اعتماد و رضایتمندی مردم باشد.

وی اضافه نمود: مجموعه همکاران و مدیران سازمان باید از درد و رنج مردم آگاه باشند. کارایی و اثربخش اقدامات ما در اعتماد مردم باید معین باشد و باید برای سنجش اعتماد عمومی و تحولات این حوزه برنامه داشته باشیم.

موسوی ادامه داد: برای تحقق رویکرد تحولی در سازمان چاره ای جز برنامه محوری نداریم و باید برطرف چالش ها باید با برنامه محوری پیگیری کنیم. برای تدوین برنامه تحولی در استان های مختلف شاخص های معینی تعریف می کنیم و با عبور از مسائل جزئی و روزمرگی، در پی ایجاد تحول اساسی در سازمان خواهیم بود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر پیشران بودن فناوری در تحولات این سازمان، گفت: در حوزه فناوری عدم یکپارچگی مهمترین مسئله است که باید برای برطرف آن اقدام کنیم و برنامه های حوزه فناوری اطلاعات با هم افزایی و همراهی سایر حوزه ها زمینه ساز تحول در خدمات سازمان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1907

به "شناسائی و بهره گیری از ظرفیت های مغفول مانده تأمین اجتماعی نتیجه برنامه تحولی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسائی و بهره گیری از ظرفیت های مغفول مانده تأمین اجتماعی نتیجه برنامه تحولی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید