طباطبایی: وزیر و صالحی امیری پیگیر حل مشکل هروی هستند، WKF با معرفی کاندیدای مرد مخالفت کرد

به گزارش مجله کالارنا، رییس فدراسیون کاراته تاکید نمود: وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک پیگیر حل مشکل کاری سرمربی تیم ملی هستند.

طباطبایی: وزیر و صالحی امیری پیگیر حل مشکل هروی هستند، WKF با معرفی کاندیدای مرد مخالفت کرد

سید حسن طباطبایی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیم های ملی کاراته ایران، اظهار کرد: تیم های ملی کاراته در حال آماده سازی برای حضور در رقابت های کاراته وان استانبول و مراکش هستند و قصد داریم پس از لغو رقابت های پرتغال و آذربایجان در این 2 رویداد حاضر شویم. امیدواریم رقابت های لیگ جهانی در استانبول برگزار گردد و نفرات ایران نیز در این رویداد حاضر شوند چرا که نزدیک به یک سال است کاراته کاهای ایران در هیچ رویدادی حاضر نشده اند و حضور در این مسابقات قطعا سنگ محک خوبی برای تیم های ملی خواهد بود.

رییس فدراسیون کاراته، اضافه نمود: خوشبختانه تیم های ملی در شرایط خوبی اردوهای خود را ادامه می دهند و نفرات با تجربه ای داریم که می توانند بار دیگر برای کشور افتخارآفرینی نمایند. امیدوارم این شرایط را حفظ کنیم و با حضور در رویدادهای پیش رو هر چه بیشتر به سمت آمادگی مطلوب حرکت کنیم.

وی درباره مسائل کاری شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و کوشش مسئولان ورزش برای حل مشکل او، گفت: وزیر ورزش قول داد با دکتر سالاری و وزیر کار درباره مشکل سرمربی تیم ملی صحبت کند و از سوی دیگر رییس کمیته ملی المپیک نیز تاکید نمود در اینباره رایزنی خواهد نمود. البته جا دارد از سازمان تامین اجتماعی تشکر کنم چرا که همواره به سرمربی تیم ملی یاری نموده اند، امیدواریم تا برگزاری رقابت های المپیک حمایت ویژه تری از شهرام هروی داشته باشند.

طباطبایی در ادامه درباره حضور اشرف امینی در کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته، گفت: طی یک سال گذشته رایزنی های مختلفی را انجام دادیم تا بتوانیم در فدراسیون جهانی برای کسب پست هایی که قبلا داشتیم و یا برای پست های جدید اقدام کنیم و شرایط را به سمتی ببریم که در ارکان مختلف فدراسیون جهانی صاحب صندلی شویم.

وی اضافه نمود: در نظر داشتیم که یک نفر آقا را برای حضور در کمیته فنی WKF به فدراسیون جهانی معرفی کنیم اما فدراسیون جهانی گفت در بخش آقایان این امکان وجود ندارد اما در بخش بانوان می توانیم یک نفر را معرفی کنیم. پس از آن چند کاندیدا را از بین بانوان انتخاب کردیم و ارزیابی های مختلفی را انجام دادیم که در نهایت خانم امینی را برای حضور در کمیته فنی فدراسیون جهانی پیشنهاد کردیم و WKF نیز پذیرفت. این اتفاق قطعا می تواند ظرفیت مهمی را برای کاراته ایران و ورزش بانوان ما بوجود بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1540

به "طباطبایی: وزیر و صالحی امیری پیگیر حل مشکل هروی هستند، WKF با معرفی کاندیدای مرد مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: وزیر و صالحی امیری پیگیر حل مشکل هروی هستند، WKF با معرفی کاندیدای مرد مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید