فرهاد مجیدی محروم می گردد؟

به گزارش مجله کالارنا، تهران (پانا) -هواداران پرسپولیس معتقدند کمیته انضباطی با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال مماشات می نماید.

فرهاد مجیدی محروم می گردد؟

به گزارش خبرورزشی، ملاقات استقلال و نساجی در حالی با فزونی مازندرانی ها در ضربات پنالتی به خاتمه رسید که آبی ها به شدت نسبت به داوری این بازی و قضاوت امیر عرب براقی معترض بودند. استقلالی ها روی دو صحنه معتقد بودند ، یکبار توپ به دست مدافع نساجی برخورد کرد و بار دوم گلی که آرمان رمضانی در وقت های اضافه به ثمر رساند، سالم بود.

البته بازیکنان و کادرفنی نساجی هم معتقد بودند، در دقیقه 90 بازی یک پنالتی به نفع تیمشان گرفته نشده است. با این حال حواشی به وجود آمده در این ملاقات به بعد از خاتمه بازی برمی گردد. فرهاد مجیدی که انتظار نداشت در این ملاقات شکست بخورد و اولین باخت تیمش را در این فصل متحمل گردد، در کنفرانس خبری بعد از بازی حسابی علیه داوری حرف زد و حتی بیان کرد، اگر صحنه گل آرمان رمضانی خطا باشد ، مربیگیری را کنار می گذارد (بیشتر کارشناسان داوری بیان کردند، گل رمضانی به درستی مردود اعلام شد).

مجیدی بعلاوه گفت: دیگر پیش بینی نمی کردیم که بازیکن ما گل بزند و داور آن را مردود اعلام کند. حالا همه کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار می نمایند می گویند که تصمیم داور درست بود و بقیه می گویند داور اشتباه کرد. داوری که در دهه 80 و زمانی که من خودم بازی می کردم شیتیل (هدیه) گرفته بود و یک بازی را درآورده بود. او که به همین علت محروم شده بود حالا ارتقا پیدا نموده و در تلویزیون نظر کارشناسی می دهد. نمی دانم او با چه رویی چنین کاری می نماید. مجیدی طی دو فصل گذشته چندین بار به داوران حمله کرد و در کنفرانس هایش علیه کمیته داوران و قضاوت های لیگ برتر حرف زد.

با این حال تا به حال محرومیتی برای سرمربی محبوب آبی ها در نظر گرفته نشده است. مجیدی بعد از اتفاقات ملاقات مقابل گل گهر ، به وسیله کمیته انضباطی یک جلسه محروم شد که آن محرومیت تعلیقی است. از همین رو طرفداران پرسپولیس معتقدند کمیته انضباطی با سرمربی استقلال مماشات می نماید و با توجه به حرف های تند مجیدی علیه داوران هیچ محرومیتی شامل او نمی گردد.

آن ها بعلاوه مورد مشابه ای را مطرح می نمایند و مدعی شدند چطور گابریل کالدرون وقتی سرمربی پرسپولیس بود و علیه استقلال و فدراسیون فوتبال صحبت کرد ، با محرومیت روبرو شد. اشاره طرفداران پرسپولیس به موقعی است که کالدرون گفت: امیدوارم نتایج بازی ها مثل ملاقات این تیم و پارس جنوبی جم در خارج از زمین بازی معین نگردد.حال باید دید مسئولین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در مورد فرهاد مجیدی خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2133

به "فرهاد مجیدی محروم می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی محروم می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید