لالیگا، ایبار در خانه برد و مایورکا به تساوی خانگی رضایت داد

به گزارش مجله کالارنا، در آخرین شب از هفته یازدهم لالیگا، تیم فوتبال ایبار پیروز شد، اما مایورکا به کسب یک امتیاز بسنده کرد.

لالیگا، ایبار در خانه برد و مایورکا به تساوی خانگی رضایت داد

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته یازدهم لالیگای اسپانیا پنجشنبه شب با انجام دو دیدار ادامه یافت که در یکی از آنها تیم فوتبال ایبار در خانه مقابل ویارئال با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

کیکه در دقیقه 62 برای ایبار گل نخست بازی را زد و جرارد مورنو دو دقیقه به سرانجام بازی گل تساوی را برای زیردریایی زرد به ثمر رساند. البته این سرانجام کار نبود و فابیان اوریانا با گلزنی در دقایق تلف شده نیمه دوم سبب شد هر سه امتیاز بازی به تیم میزبان برسد. با این نتیجه ویارئال 17 امتیازی در رده هفتم جدول نهاده شد و ایبار 12 امتیازی هم به رده چهاردهم جدول صعود کرد.

در بازی دیگر پنجشنبه شب هم تیم فوتبال مایورکا مقابل میهمان خود اوساسونا به تساوی 2 - 2 بسنده کرد. جونیور لاگو در دقیقه 21 و سالوا سویا در دقیقه 75، هر دو از روی نقطه پنالتی برای مایورکا گلزنی کردند. مارک کاردونا در دقیقه 69 و روبن گارسیا در دقیقه 77 هم گل های اوساسونا را به ثمر رساندند.

با این نتیجه اوساسونا با 15 امتیاز در رده نهم جدول نهاده شد. مایورکا هم با 11 امتیاز رده شانزدهم جدول را به خود اختصاص داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 594

به "لالیگا، ایبار در خانه برد و مایورکا به تساوی خانگی رضایت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، ایبار در خانه برد و مایورکا به تساوی خانگی رضایت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید