لزوم پایدارسازی گود کنار برج میلاد

به گزارش مجله کالارنا، رئیس کمیته و برنامه و بودجه شورای شهر تهران در خصوص وضعیت گود جنب برج میلاد هشدار داد و بر لزوم پایدارسازی آن تاکید کرد.

لزوم پایدارسازی گود کنار برج میلاد

به گزارش خبرنگاران، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود گفت: کنار مرکز همایشهای برج میلاد یک ضایعه شهری است که بیش از 5 سال است شهر را آزار می دهد. تعیین نشدن تکلیف این گود تاب آوری فضای شهری را دچار چالش کرده و به خطری بالقوه برای برج تبدیل شده است.

وی با بیان این که از ابتدای شورای پنجم پیگیری وضعیت گود رها شده در دستور کار قرار داشته است،اظهارکرد: متأسفانه علیرغم پیگیری های اجرا شده نه تنها طرح جامع مربوط به اراضی برج میلاد تهیه نشده بلکه در خصوص گود مجاور این برج نیز تعیین تکلیف نشده است.

فراهانی افزود: متأسفانه شهرداری تهران تاکنون در پاسخ به مکاتبات و پیگیری های سازمان بازرسی کشور در سال 96 و 98 در خصوص پایدار کردن گودال کنار برج میلاد و خطر کج شدن برج اقدام جدی انجام نشده است.

وی با بیان این که لازم است که گود کنار برج میلاد پایدارسازی شود، گفت: انتظار می رود که شهرداری تهران و سازمان سرمایه گذاری اقدام جدی در راستای حل مشکل گود کنار برج میلاد انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 237

به "لزوم پایدارسازی گود کنار برج میلاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم پایدارسازی گود کنار برج میلاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید