معرفی هتل شرایتون شانگهای هونگکو در شانگهای

به گزارش مجله کالارنا، هتل شرایتون شانگهای هونگکو (Sheraton Shanghai Hongkou Hotel)

یکی از هتل های باشکوه و خاص شهر شانگهای در چین، هتل شرایتون شانگهای هونگکو است که به دلیل امکانات و دسترسی خوب و ویژگی های مثبت دیگری که دارد، جز برترین هتل های این شهر قرار گرفته است و انتخاب اول و آخر افرادی است که دوست دارند هم یک اقامت راحت و عالی داشته باشند و هم به جاذبه های شهر نزدیک باشند. در ادامه با معرفی این هتل همراه خبرنگاران باشید:

معرفی هتل شرایتون شانگهای هونگکو در شانگهای

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

هتل شرایتون شانگهای هونگکو هتلی 5 ستاره و لوکس در شهر شانگهای است که در یک نگاه به آن می توان فهمید در ساخت نمای بیرونی و داخلی و چیدمان و دکوراسیون این هتل از بهترین معماران و طراح ها استفاده شده است و همه چیز به بهترین نحو ممکن با اوج سلیقه چیده شده است. این هتل 471 اتاق دارد که در طراحی آن ها از رنگ های روشن استفاده شده است و حس آرامش را به مهمانان القا می نماید.

این هتل دسترسی فوق العاده خوبی دارد و برای مثال تا مرکز خرید های خیابان سیچوان که یکی از اصلی ترین خیابان های شانگهای است و همچنین تا منطقه لوجیاژو فقط 10 دقیقه فاصله دارد. برای استفاده از وسایل حمل و نقل شهر مانند مترو فقط کافی است 2 دقیقه پیاده روی کوتاه کنید. علاوه بر این، فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی هم فقط 40 دقیقه و تا خیابان مشهور نانجینگ 3 ایستگاه است. همه این ویژگی های خوب باعث شده است تا هتلی محبوب برای گردشگران شهر باشد.

همانطور که گفته شد، این هتل دارای471 اتاق بزرگ و خوش ساخت است که همه این اتاق ها دارای پنجره های بزرگی هستند نمای بی نظیری به رودخانه شانگهای دارند. اتاق ها با نهایت سلیقه دکور شده اند و در همه اتاق ها امکاناتی مانند میز کار، تهویه، چای ساز، قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت پر سرعت، یخچال، حمام اختصاصی، سشوار و صندوق امانات وجود دارد. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید صبحانه را در اتاق میل کنید.

امکانات هتل شرایتون شانگهای هونگکو

از امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی مجهز، خدمات شستشوی لباس، خدمات 24 ساعت پذرش و تحویل، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، صندوق امانات، ای تی ام و کرایه اتومبیل اشاره نمود. رستوران دارای یک صرافی است که در صورت احتیاج به تبدیل پول می توانید با خیال راحت این کار را در صرافی هتل انجام دهید.

همچنین هتل دارای رستوران است که در آن انواع غذاهای شرقی و بین المللی سرو می گردد و مطابق با ذائقه های مختلف غذا وجود دارد.

آنچه باید قبل از رزرو هتل شرایتون شانگهای هونگکو بدانید

  • ساعت پذیرش در این هتل مانند هر کجای دیگر دنیا در ساعت 2 بعدازظهر و ساعت تحویل و ترک آن در ساعت 12 است. در صورتی که بعد از ساعت 12 بمانید باید شارژ اضافی پرداخت کنید.
  • از آنجا که این هتل دارای چند رستوران است، لازم نیست نگران غذای خود باشید چرا که غذاهای ارائه شده در این هتل اکثرا با ذائقه ایرانی ها کاملا سازگار است.
منبع: الی گشت
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 360

به "معرفی هتل شرایتون شانگهای هونگکو در شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل شرایتون شانگهای هونگکو در شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید