معرفی هتل 5 ستاره پاتوموان پرینسس در بانکوک

به گزارش مجله کالارنا، هتل پاتوموان پرینسس بانکوک Pathumwan Princess Hotel

این هتل، نه تنها به عنوان بزرگترین هتل 5 ستاره در بانکوک شناخته می گردد، بلکه بخش بزرگی از آسیا این دیدگاه را دارند، در نتیجه آن، چندین جایزه بزرگ در طول سال های گذشته برنده شده است. هتل پاتوموان پرینسس بانکوک Pathumwan Princess Hotel به بسیاری از جاذبه ها و نقاط اصلی بانکوک مانند میدان سیام یا چندین مراکز خرید نزدیک بوده و دسترسی آسانی دارد. اگر به دنبال اقامتگاهی در بانکوک هستید که ارزش پول پرداختی شما را داشته باشد، این هتل میتواند بهترین گزینه برایتان باشد. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل پاتوموان پرینسس بانکوک را با هم مروری بکنیم.

معرفی هتل 5 ستاره پاتوموان پرینسس در بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

خدمات حمل و نقل هتل پاتوموان پرینسس بانکوک

پارکینگ عمومی رایگان در محل هتل، وجود دارد منتها باید از قبل رزرو کنید. پارکینگ حفاظت شده هم در خود هتل وجود دارد. می توانید برای پارک کردن ماشین، سوئیچ ماشین را به پارکبان بدهید. خدمات حمل و نقل اتوبوسی و تاکسی و یا ترانسفر فرودگاهی در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت منتها مجبور به پرداخت هزینه اضافی خواهید بود. هتل، ماشین کرایه ای هم دارد.

خدمات رفاهی هتل پاتوموان پرینسس بانکوک

اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل و تمام فضاهای عمومی آن در دسترستان است. برای خرید تور، نیز می توان به میز پذیرش هتل مراجعه نموده و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی سوالات شما خواهد بود. ورود و خروج و خدمات اتاق شبانه روزی در این هتل فراهم است و می توانید از باربر هتل بخواهید که چمدان شما را برایتان حمل کند. فضایی مختص افراد سیگاری، فضایی مجزا برای افراد دارای آلرژی و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. تهویه مطبوع، مغازه کوچکی در خود هتل، اتاق تلویزیون، اتاق وی آی پی، اتاق های خانوادگی، امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان به همراه صندوق امانات از امکانات دیگر هتل پاتوموان پرینسس بانکوک می باشد.

ورود به هتل پاتوموان پرینسس بانکوک، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

از خدمات هتل پاتوموان پرینسس بانکوک می توان به خدمات نگهبانی، خدمات خشکشویی و نظافت، انبار چمدان، دربان، صرافی، دستگاه ای تی ام و خدمات نگهداری از بچه ها اشاره نمود. وجود آسانسور در هتل، رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می نماید. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل و خدمات ویژه برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر در دسترستان است.

برای کسانی که برای اهداف کاری به بانکوک سفر مینمایند، این هتل، امکانات جلسات اداری و ملاقات، مرکز تجاری و امکانات فکس و فتوکپی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد منتها باید برای هر کدام هزینه جداگانه ای پرداخت گردد.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، چینی، آلمانی، کره ای و تایلندی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل پاتوموان پرینسس بانکوک

هتل، دارای 10 رستوران مشهور و یک باشگاه المپیک با مساحت 9،000 متر مربع شامل زمین بسکتبال، تنیس بر روی پشت بام هتل، اسکواش، بدمینتون، پینگ پنگ، یک ورزشگاه، باشگاه ایروبیک، استودیو، استخر شنا در فضای باز و آبگرم است که می توانید با دوستانتان سری به آنها بزنید.

از امکانات مرکز تناسب اندام می توان به کلاس های فیتنس، یوگا به همراه مربی شخصی و کمد اشاره نمود. امکانات مرکز تناسب اندام و حمام آبگرم دشلی Desheli Spa هتل، شامل اتاق های ارامش و درمان ماساژ به همراه جایگاه ماساژ، حوله، ماساژ، جکوزی، سونا و استخری در فضای باز می باشد. اکثر این امکانات احتیاج به شارژ مجدد دارد. سری به کتابخانه یا سالن آرایشگاه هتل هم بزنید.

سالن غذاخوری هتل هر روز غذاهای ایتالیایی، کره ای، اروپایی و تایلندی تهیه می نماید. ساندویچ ها و قهوه در کافی شاپ هتل به نام تی اتساین لابی کافه t @ Lobby Café در دسترس هستند. موسیقی جاز را هم می توانید در کلاب هتل گوش دهید.

امکانات اتاق های هتل پاتوموان پرینسس بانکوک

اتاق های بزرگ هتل با پنجره های چوبی تیره زیبا که از کف تا سقف اتاق ها را پوشانده اند و منظره وسیعی از شهر بانکوک را به شما نمایش می دهند، تکمیل شده اند. هر اتاق دارای تلویزیون کابلی به همراه شبکه های ماهواره ای و حمام های شیشه ای مدرن است.

حمام اتاق ها با امکاناتی مانند تهویه مطبوع، وان حمام، حوله لباسی، تلفن، دوش حمام، دمپایی، حوله دست و صورت و وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان مجهز شده اند. اتاق ها دارای ساعت رومیزی، تهویه مطبوع، میز کار، پرده های ضخیم، کمد، دستگاه قهوه ساز و چای ساز، دستگاه پخش دی وی دی و سی دی، بطری های آب معدنی رایگان، نوشیدنی خوش آمد گویی رایگان، امکانات قهوه فوری، تلفن، سیستم بیدار کردن مهمانان، چتر، آینه و یخچال می باشند. کف پوش اتاق ها پارکت چوبی بوده و اتاق های مرتبط به هم نیز در هتل پاتوموان پرینسس بانکوک یافت می گردد.

فضایی برای افراد غیر سیگاری و فضای نشیمن مجزایی در اتاق ها در نظر گرفته شده است. برای نوزادان زیر دو سال، بسته به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی گردد و برای کودک 3 تا 12 سال، باید تخت اضافی درخواست گردد.

برای رزرو اتاق در هتل پاتوموان پرینسس بانکوک، می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید. انواع اتاق های هتل شامل گزینه های زیر می باشد:

سوئیت بزرگ اکسکیوپلاس: نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

سوئیت دوقلوی اکسکیوپلاس: نمایی رو به شهر و یک تخت یک نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

سوئیت دابل اکسکیوپلاس: با مساحت 60 متر مربع است که یک تخت دو نفره و دسترسی به لابی اصلی دارد.

اتاق بزرگ سوپریر: نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

اتاق دوقلوی اکسکیوتیو: با مساحت 60 متر مربع است که دو تخت یک نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

اتاق بزرگ دولوکس: نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

اتاق دولوکس دوقولو: نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

اتاق سوپریر دوقولو: نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بانکوک:

فاصله تا ایستگاه اتوبوس ورزشگاه ملی: 360 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید.

فاصله تا ایستگاه اتوبوس سیام: 590 متر است که با 5 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید.

فاصله تا مرکز خرید ام بی کا: 350 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید.

فاصله تا میدان سیام: 750 متر است که با 10 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید.

فاصله تا مرکز خرید سیام: 500 متر است که با 5 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید.

فاصله تا سیام دیسکاوری: 2 کیلومتر است که با 10 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید. اگر با ماشین بخواهید این راستا را طی کنید باز هم چیزی در حدود 10 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا میدان سنترال ورلد پلازا: 1.5 کیلومتر است که با 20 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید. با تاکسی هم این طی این راستا، یک ربع طول میکشد.

فاصله تا خیابان سو کابوی: 5 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید یک ربع و اگر با مترو یا اتوبوس بروید 30 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا کاخ گرند و جاده خائوسان: چیزی در حدود 6 کیلومتر است که با ماشین 25 دقیقه تا این مکان، در راه خواهید بود. اگر می خواهید با مترو یا وسایل حمل و نقل عمومی و یا حتی پیاده به این مکان، بروید این زمان بیشتر و چیزی در حدود یک ساعت در راه خواهید بود.

فاصله تا سافاری ورلد: چیزی در حدود 38 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا یک ساعت طول خواهد کشید.

فاصله تا پارک لومپینی: چیزی در حدود 2 کیلومتر است که با ماشین حدود 6 دقیقه و با حمل و نقل عمومی مانند مترو حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا زندگی دریایی دنیا اقیانوسی بانکوک: حدود 750متر فاصله است که با 10 دقیقه پیاده به آن می رسید.

فاصله تا باغ وحش دوسیت: 6 کیلومتر است که با ماشین حدود 25 دقیقه و با حمل و نقل عمومی مانند مترو حدود یک ساعت در راه خواهید بود.

فاصله تا بازار چاتوچاک: حدود 11 کیلومتر فاصله است که با ماشین حدود 30 دقیقه و با حمل و نقل عمومی مانند مترو بین نیم ساعت تا یک ساعت در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه دون موآنگ بانکوک: 20 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 30 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: 24 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 45 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل پاتوموان پرینسس بانکوک

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Pathumwan Princess Hotel, 444 MBK Center, Phayathai Road, Wangmai, Pathumwan, بانکوک, 10330, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 377

به "معرفی هتل 5 ستاره پاتوموان پرینسس در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره پاتوموان پرینسس در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید