مهدیزاده: به مسئولیت خود واقفم، در پاریس سهمیه می گیرم

به گزارش مجله کالارنا، امیر مهدیزاده ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: روز آدینه در رقابتهای کاراته وان امارات در شرایط ایده آلی بودم و فوق العاده آمادگی بالایی داشتم و فقط برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی از ادامه مسابقات انصراف دادم. برای من سلامتی خیلی بیشتر این مدال طلا ارزش و اهمیت داشت. روز گذشته هم زانوی آسیب دیده ام توسط پزشک معاینه شد و خدا را شکر مشکل خاصی ندارد. با دو هفته با فیزیوتراپی و ریکاوری برمی گردم و مسابقه خواهم داد.

مهدیزاده: به مسئولیت خود واقفم، در پاریس سهمیه می گیرم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

وی در خصوص مسابقات امارات هم گفت: تمرینات خوبی را برای حضور در این مسابقات پشت سر گذاشتم و با آماده بالا به دبی رفته بودم. در مبارزه نخست برابر رقیبی از شیلی با برنز دنیا صاحب پیروزی شدم و در ادامه نماینده مصر با رنکینگ 2 المپیک، قهرمانی آفریقا و کوله باری از مدال و عنوان را از پیش رو برداشتم. در مبارزه سوم برابر کاراته کایی از گرجستان 4 بر یک پیش بودم که رقیب در یک درگیری اجرای فن خیلی خطرناک داشت، احساس کردم پشت زانو کشیدگی خیلی شدید ایجاد شد که همانجا خیلی سریع پس از مشورت با سرمربی تیم ملی مبارزه را ادامه ندادم.

دارنده دو مدال طلا و یک برنز دنیا با اشاره به بازی های پراهمیت المپیک گفت: هدف من کسب سهمیه المپیک است و مسابقات پاریس برای من، فدراسیون و کادر فنی فوق العاده با اهمیت است. به همین دلیل پس از مشورت از ادامه مسابقه انصراف دادم. من مبارزه را 4 بر یک پیش بودم و 20 ثانیه مانده به خاتمه مبارزه این تصمیم را گرفتم. در صورتی که این اتفاق پیش نمی آمد، قطعاً روز گذشته باید در فینال مبارزه می کردم چون رقبای اصلی را شکست داده بودم. بعد از گرجستان رقیب تایلندی بود و بعد از آن برزیل، که می توانستم به راحتی پیروز شده و به فینال برسم.

مهدیزاده در خاتمه گفت: تمام هدف من کسب سهمیه المپیک و مدال طلای المپیک در توکیو 2020 است و این قول را می دهم بدون شک و قطعاً در پاریس کسب سهمیه می کنم. ان شاءالله در المپیک بهترین و خوشرنگترین مدال را کسب خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 838

به "مهدیزاده: به مسئولیت خود واقفم، در پاریس سهمیه می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدیزاده: به مسئولیت خود واقفم، در پاریس سهمیه می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید