نتایج نیم فصل اول را فراموش کنیم، حداکثر امتیازات را کسب می کنیم

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، محمود فکری عصر امروز شنبه در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر با ابراز خوشحالی نسبت به بازگشت به مسجد سلیمان گفت: خودم علاقه زیادی به این مردم و تیم نفت دارم و لطف و محبت مردم این شهر باعث پیشنهاد مربیگری را خیلی زود قبول کنم.

نتایج نیم فصل اول را فراموش کنیم، حداکثر امتیازات را کسب می کنیم

وی خواهان ارائه تمام توان بازیکنان نفت مقابل پیکان تهران در بازی فردا شد و اضافه نمود: می خواهم همه بازیکنانم که با همه توان بازی نمایند و تمام کوشش و انرژی خود را می گذاریم تا تیم از این شرایط بیرون بیاید و دل طرفداران را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تاکید بر اینکه پیکان یکی از تیم های خوب این فصل است، گفت: آنها شرایط خوبی در جدول دارند و نفرات تیم باید نتایج نیم فصل گذشته را فراموش نمایند تا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و امتیازات لازم را بگیریم.

وی با اشاره به تعطیل شدن مسابقات لیگ برتر فوتبال توضیح داد: پس از این بازی هم می توانیم روی نقاط ضعف خودمان کار کنیم و با جذب نفرات دیگر در بازی های به جای مانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: امیدواریم در فرصت نیم فصل 6، 7 بازیکنی را که مدنظر داریم، جذب کنیم و به تیم یاری نمایند.

فکری به احتمال حضور تماشاگران در تیم فصل دوم اشاره نمود و گفت: اگر این اتفاق بیفتد با شور و حرارت آنها می توانیم انرژی بهتری بگیریم و در بازی های خانگی زنگ سرگرمی برای حریفان نباشیم.

بازی تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 فردا در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان شروع می گردد.

تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با 11 امتیاز درمکان پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2080

به "نتایج نیم فصل اول را فراموش کنیم، حداکثر امتیازات را کسب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نیم فصل اول را فراموش کنیم، حداکثر امتیازات را کسب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید