نجاری: مسابقات جهانی پاریس برای ما اهمیت دارد

به گزارش مجله کالارنا، مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان گفت: جزو اولین فدراسیون هایی هستیم که با رعایت پروتکل ها اردو ها را رسما شروع می کنیم.

نجاری: مسابقات جهانی پاریس برای ما اهمیت دارد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امید نجاری در مورد برگزاری اردوهای آمادگی کمانداران در کیش و آبیک گفت: با توجه به وقفه 7 ماه به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی اردوها، جزو اولین فدراسیون هایی هستیم که با رعایت پروتکل ها از امروز اردو را شروع می کنیم. همه کمانداران در آزادی حاضر شدند و تست PCR از انها گرفته شد.

وی گفت: به دلیل اینکه باید با تعداد کمی اردوها را برگزار می کردیم، اردوها در دو شهر برگزار می گردد و تیم کامپوند راهی آبیک قزوین و ریکرو راهی جزیره کیش خواهند شد و از فردا به صورت رسمی تمرینات شروع می گردد.

مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان در مورد رقابت های پیش روی این رشته تاکید نمود: با توجه به تقویم فدراسیون جهانی اولین رویداد رسمی فروردین 1400 در گواتمالا و سپس شانگهای چین است. در نهایت مسابقه ای که برای ما اهمیت دارد در خرداد ماه در پاریس است که سهمیه المپیک در آن توزیع می گردد. امیدواریم بچه ها با حضور در این مسابقه بهترین نتیجه را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1229

به "نجاری: مسابقات جهانی پاریس برای ما اهمیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاری: مسابقات جهانی پاریس برای ما اهمیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید