اقامت توریستی ترکیه: هشدار اتحادیه اروپا به ترکیه

به گزارش مجله کالارنا، خبرگزاری خبرنگاران- اتحادیه اروپا به ترکیه در مورد مسئله مهاجرین هشدار داد.

اقامت توریستی ترکیه: هشدار اتحادیه اروپا به ترکیه

بهترین تجربه سفر را با اقامت توریستی ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شورای اتحادیه اروپا پس از نشست دو روزه خود متن پایانی اجلاس را منتشر کرد.

در مفاد 17 و 18 این متن از ترکیه خواسته شده است به تفاهمنامه سال 2016 که میان اتحادیه و ترکیه در مورد مساله مهاجرین به امضا رسیده است عمل کند.

در ماده 17 با اشاره به ادامه حمایت اقتصادی اتحادیه اروپا از کشور هایی مانند اردن، لیبی و ترکیه در رابطه با مساله مهاجرین سوری، در ماده 18 نیز از ترکیه خواسته شده است به طور کامل به مفاد تفاهمنامه 2016 عمل کند.

در بخشی دیگر از متن پایانی شورای اتحادیه اروپا بدون اینکه نامی از ترکیه برده گردد گفته شده است کشور های ثالث نباید در راستای اهداف خود از مهاجرین سوری به عنوان سلاح استفاده نمایند. در ادامه نیز گفته شده است اتحادیه اروپا تمام تهاجم ها به مرز های خود را غیرقابل قبول دانسته و آنرا بشدت محکوم می نماید.

آنکارا که مدعی است حدود 50 میلیارد دلار برای مهاجرین هزینه نموده و پولی که از اتحادیه اروپا دریافت نموده از مرز چند میلیون دلار فراتر نرفته است بار ها اتحادیه اروپا را به باز کردن راه برای رفتن مهاجرین به کشور های اروپایی تهدید نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1923

به "اقامت توریستی ترکیه: هشدار اتحادیه اروپا به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت توریستی ترکیه: هشدار اتحادیه اروپا به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید