والمارت در آستانه ورود به دنیای رمزارزها و متاورس

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران- به نظر می رسد که والمارت یکی از بزرگترین خرده فروشی های دنیا نیز در پی ایجاد NFT و ورود به دنیای رمزارزها است و بعلاوه میخواهد محصولات خود را به صورت دیجیتال بفروشد.

والمارت در آستانه ورود به دنیای رمزارزها و متاورس

به گزارش خبرنگاران، غول خرده فروشی در اواخر ماه گذشته چندین علامت تجاری تازه را ثبت نموده که نشان می دهد میخواهد کالاهایی مانند لوازم الکترونیک، دکوراسیون منزل، اسباب بازی، کالاهای ورزشی و لوازم بهداشتی شخصی را به صورت مجازی بفروشد. از طرفی دیگر، این شرکت در یک پرونده جداگانه از تصمیم خود برای ایجاد رمزارز و بعلاوه NFT برای کاربران شرح می دهد.

والمارت در بیانیه خود شرح می دهد:

به طور مستمر در حال آنالیز این موضوع هستیم که فناوری های نوظهور چگونه باعث تغییر تجارب خرید در آینده می گردد. ما همواره در حال آزمایش ایده های تازه هستیم که بعضی از آن ها به محصولات یا خدماتی برای مشتریان تبدیل می شوند و بعضی دیگر را آزمایش و تکرار می کنیم تا از آن ها چیزهای تازهی بیاموزیم.

در همین حال، والمارت بعلاوه علائم تجاری تازهی را با نام های Verse to Home، Verse to Curb و Verse to Store ثبت نموده که می تواند به آماده سازی تجربه خرید مجازی به وسیله غول خرده فروشی اشاره داشته باشد.

جاش گربن مشاور حقوقی علائم تجاری درباره والمارت شرح می دهد:

موارد زیادی در [علائم تجاری] وجود دارد که نشان می دهد برنامه ریزی های زیادی درباره نحوه پرداختن به رمزارزها، متاورس و دنیای مجازی شده است که به نظر می رسد به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

او بعلاوه شرح می دهد از زمان ری برند فیسبوک به متا که نشان دهنده برنامه های جاه طلبانه آن برای فضایی فراتر از شبکه های اجتماعی بود، کسب و کارها دیگری نیز کوشش زیادی دارند تا حضور خود در دنیای مجازی را آنالیز نمایند.

از جمله شرکت هایی که تا به امروز برای حضور در متاورس و فضای دیجیتال کوشش نموده اند می توان به نایکی (Nike) اشاره نمود که با خرید شرکت RTFKT میخواهد به فراوری توکن های غیرقابل معاوضه (NFT) و کفش های مجازی بپردازد. در همین حال، آدیداس نیز قطعه زمینی مجازی را در سندباکس خریداری نموده که می تواند به ایجاد فروشگاه مجازی آن ها اشاره داشته باشد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2030

به "والمارت در آستانه ورود به دنیای رمزارزها و متاورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والمارت در آستانه ورود به دنیای رمزارزها و متاورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید