پارک واقعیت مجازی عظیم چین ماه آینده افتتاح می گردد

به گزارش مجله کالارنا، ماه آینده پارک واقعیت مجازی چین در جنوب غربی این کشور به عنوان یکی از بزرگ ترین پارک های فناوری افتتاح می گردد.

پارک واقعیت مجازی عظیم چین ماه آینده افتتاح می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

اگر از دوست داران فناوری های نوین، از جمله واقعیت مجازی هستید، وقت آن رسیده که تقویم خود را برای سفر بعدی خود خالی کنید؛ چرا که در ماه آینده، پارک بزرگ واقعیت مجازی در شهر گوییانگ (Guitang) واقع در جنوب غربی چین شروع به کار می نماید.

همان طور که از نام این مجموعه، ایست ولی آو ساینس اند فنتزی (East Valley of Science and Fantasy) تعیین است، این پارک برای تحقق رویاها و فناوری های فانتزی و تخیلی بشر ساخته شده است. این پارک فناوری با موضوع واقعیت مجازی از بخش های گوناگونی مانند سالن های تفریحی مجهز، سالن های سینما، رستوران ها و دیگر قسمت های کوچک و بزرگ تشکیل شده است.

چند هفته پیش بود که تعدادی عکس از این پارک درز پیدا کرد که ساختمان های عجیب و غریب و البته غول پیکر آن را نشان می داد. این طور که به نظر می رسد، خود محوطه پارک به تنهایی گواهی است برای دنیای خیالی این پارک، چه برسد به زمانی که بخواهیم در آن از فناوری هایی نظیر واقعیت مجازی استفاده کنیم.

تاکنون هزینه ای بالغ بر 1/5 میلیارد دلار صرف ساخت این پروژه شده است. از طرفی همان طور که اشاره شد، بر اساس گفته ها این پارک قرار است ماه آینده بازگشایی گردد. با توجه به امکاناتی نظیر عینک های واقعیت مجازی، تجهیزات و تفریحات متعددی مانند قطارهای مجازی، قرار است در این پارک برپا گردد. به هر ترتیب اگر علاقه مند به این زمینه ها هستید، کافی است هم اکنون ساز سفر را کوک کنید!

منبع: کجارو / thenextweb
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 467

به "پارک واقعیت مجازی عظیم چین ماه آینده افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک واقعیت مجازی عظیم چین ماه آینده افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید