پذیرایی لاتزیو از یوونتوس در دیداری حساس، لشکرکشی توپچی ها به آنفیلد برای مصاف با شاگردان کلوپ

به گزارش مجله کالارنا، خبرگزاری خبرنگاران- مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو برای اولین بار پس از اخراجش از یوونتوس، مقابل این تیم قرار می گیرند.

پذیرایی لاتزیو از یوونتوس در دیداری حساس، لشکرکشی توپچی ها به آنفیلد برای مصاف با شاگردان کلوپ

به گزارش خبرنگاران، در هفته سیزدهم فصل 22-2021 سری آ ایتالیا، تیم های لاتزیو و یوونتوس مقابل یکدیگر قرار می گیرند. دو تیم لاتزیو و یوونتوس به سبب لغزش هایی که داشته اند، فاصله زیادی با کورس قهرمانی دارند و برای کسب رتبه چهارم تلاش می کنند. یوونتوس اگر می خواهد به رتبه های بالایی برسد، باید در خانه لاتزیو امتیاز بگیرد و در غیر این صورت، اوضاع آن ها خیلی خراب تر از حال حاضر می شود. لاتزیو هم فرصت خوبی دارد تا با شکست دادن یوونتوس، خودش را به جایگاه چهارم نزدیک کند.

مائوریتزیو ساری و مکس الگری، دو مربی که تا سالیان گذشته برای قهرمانی در سری آ رقابت می کردند، فردا روبروی هم قرار می گیرند و این اولین رویارویی ساری با یوونتوس پس از اخراجش از این تیم است. مطمئننا ساری برای این مسابقه انگیزه های بالایی دارد. کار یوونتوس بدون پائولو دیبالا، مرد اصلی خط حمله اش در این دیدار سخت است چرا که او نتوانست به موقع از آسیب خفیف ساق پای خود ریکاوری کند.

یوونتوس در 33 بازی اخیرش در سری آ فقط دو بار به لاتزیو باخته (24 برد و 7 تساوی). لاتزیو در 16 بازی خانگی اخیرش مقابل یوونتوس حداقل یک بار گل خورده است. یوونتوس در 6 بازی اخیرش در سری آ نتوانسته بیش از یک گل به ثمر برساند. لاتزیو از 19 بازی خانگی اخیرش، 17 بازی را برده است.

ماسیمیلیانو الگری سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در مورد اهمیت دیدارهای پیش رو، توانا بودن مائوریتزیو ساری و عزم پائولو دیبالا برای دیدار مقابل لاتزیو صحبت کرد: بازی مهمی در پیش است. آمار نشان می دهد در ده سال گذشته، یوونتوس و لاتزیو دو تیمی بوده اند که بیشترین جام را در ایتالیا کسب کرده اند. رقابت خوبی با حریف خواهیم داشت. دو تیم هدف شان این است که به رده چهارم برسند. تا ماه دسامبر، بازی های زیادی در پیش داریم که اهمیت شان بسیار بالاست. لاتزیو تیمی بسیار سازمان یافته است و مائوریتزیو ساری بسیار تاثیرگذار کار کرده است. لاتزیو بازیکنانی تکنیکی چون میلینکوویچ ساویچ، آلبرتو و پدرو را در دسترس دارد. دفاع تیمی آن ها هم بهتر شده است. غیبت ایموبیله؟ ساری در ناپولی تیمی ساخت که می توانست بدون مهاجم نوک بازی کند و برای بازی فردا هم این کار را خواهد کرد. از طرف دیگر من فردا از کیه زا می خواهم تا گل بزند.

- تیم های لیورپول و آرسنال در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می فرایند. لیورپول پس از دو هفته ناکامی می خواهد خود را به صدر جدول نزدیک کند. قرمزها که روحیه بالایی از دو پیروزی 5-0 مقابل منچستریونایتد و واتفورد گرفته بودند، در خانه مقابل برایتون متوقف شدند. در آخرین دیدارشان در لیگ برتر نیز به مصاف وستهم رفتند که با نتیجه 3-2 شکست خوردند.

لیورپول می داند که این امتیازات از دست رفته باعث فاصله شان با صدر جدول شده و حال اگر بخواهند به صدر نزدیک شوند، باید مقابل شاگردان آرتتا پیروز شدند. هرچند که کاری سخت خواهند داشت. از اردوی لیورپول خبر می رسد که سادیو مانه آماده بازی شده و این خبر خوبی برای یورگن کلوپ است. هرچند بعید می رسد جوردن هندرسون و اندی رابرتسون در این دیدار حضور داشته باشند.

در سوی دیگر میدان، آرتتا می خواهد فرایند خوب تیمش را ادامه دهد. توپچی ها نه تنها در 6 دیدار اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده اند، بلکه سه پیروزی پیاپی مقابل استون ویلا، لسترسیتی و واتفورد موجب شد این تیم خود را تا رتبه پنجم بالا بکشد و اکنون با 20 امتیاز پشت سر لیورپول چهارم جدولی است که 22 امتیاز دارد. قطعا هر دو سرمربی برای کسب پیروزی پا به این دیدار خواهند گذاشت چرا که از دست دادن امتیاز در این مسابقه باعث فرصتی برای رقبا و پس گرفتن رتبه تیم ها خواهد شد.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و جوابگوی سوالات خبرنگاران بود. گلزنی اسمیت رو برای انگلیس؟ اول از همه بگویم که غافلگیر شدم چون دعوت او درست پس از بازی رخ داد اما به شدت برای او راضیم. می دانستم که چه انتظاراتی داشت و خیلی ها در موردش صحبت می کردند و او در نهایت از این حضور لذت برد. او را دیروز دیدم، به خاطر اینکه توانسته بود برای تیم ملی اش گلزنی کند خیلی راضی بود. گلزنی برای تیم ملی همیشه یک چیز خاص است. او سرافرازمان کرد. نه فقط امیل، بلکه به خاطر فرم خوب بوکایو (ساکا) و شروع کار آرون (رمزدیل) درون دروازه انگلیس نیز راضیم.

دیدار با لیورپول در آنفیلد؟ خب همیشه یک آزمون است. باید در بالاترین سطح باشید و استانداردهایتان را هم بالا ببرید، چه از لحاظ احساسی و چه فنی و فیزیکی. اگر این گونه نباشد در امان نخواهید بود.

نظرم در مورد فرم این فصل تیم کلوپ؟ خب به خاطر عملکردی که آنها طی چند فصل اخیر داشته اند، سخت است که تنها بر اساس این فصل قضاوتشان کنیم. به نظرم یورگن و کادر فنی اش توانسته اند باشگاه را به بهترین لحظات تاریخش برسانند و همچنین در حفظ آن هم پیروز بوده اند که احتمالا سخت ترین کار هم همین است. آنها پیش از هر چیزی رفتار و انرژی پیرامون باشگاه را تغییر دادند. به نظرم انسجامی که آنها در این استادیوم به وجود آورده اند چیز خاصی است. یورگن در باشگاه دیگری نیز توانسته این کار را انجام دهد بنابراین این استعداد اوست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1964

به "پذیرایی لاتزیو از یوونتوس در دیداری حساس، لشکرکشی توپچی ها به آنفیلد برای مصاف با شاگردان کلوپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرایی لاتزیو از یوونتوس در دیداری حساس، لشکرکشی توپچی ها به آنفیلد برای مصاف با شاگردان کلوپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید