کاتا و کوشش برای کسب 3 نشان برنز

به گزارش مجله کالارنا، نگین باقری در کاتای انفرادی بانوان و کاتای تیمی مردان در جدول رپه شارژ برای بدست آوردن 3 نشان برنز مبارزه خواهند کرد.

کاتا و کوشش برای کسب 3 نشان برنز

به گزارش خبرنگاران، در ادامه اولین روز از سومین مرحله لیگ دنیای کاراته در سال 2017 موسوم به کاراته وان، در کاتای انفرادی بانوان نگین باقری در دور نخست مقابل ساندرا سانچز از اسپانیا در پیکاری نزدیک 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد که باتوجه به راهیابی این کاتاروی پرافتخار اسپانیایی به فینال، باقری به جدول رپه شارژ رفت تا برای کسب نشان برنز مبارزه کند.

نماینده پرافتخار اسپانیایی برنز مسابقات قهرمانی دنیا 2016 را در کارنامه دارد و در رقابت های کاراته وان تاکنون پیروز به کسب 7 مدال طلا، 4 مدال نقره و 5 برنز شده است. نگین باقری در جدول رپه شارژ این پیکارها هم با 3 برد 5 بر صفر مقابل نمایندگان روسیه، هنگ کنگ و ویتنام برای کسب نشان برنز رو در روی نماینده ترکیه قرار خواهد گرفت. در کاتای انفرادی بانوان اسپانیا و اندونزی به فینال رسیدند.

در کاتای تیمی مردان، تیم ملی ایران متشکل از سهیل ساجدی فر، امیربهادر تدین و روزبه روشنی، ابتدا 3-2 ترکیه را بردند، سپس با نتیجه 4 بر یک از سد روسیه گذشتند اما در ادامه با نتیجه 4 بر یک به اسپانیا باختند تا مبارزات خود را برای کسب مدال برنز ادامه بدهند.

همچنین تیم شهرداری تبریز با ترکیب احد شاهین، محمد خانلو و آرمین روشنی در اولین ملاقات 3 بر 2 روسیه را از پیش برداشتند، در ادامه مالزی را با نتیجه 4 بر یک بردند اما در نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 2 به ایتالیا باختند تا برای نشان برنز کوشش نمایند.

در این بخش فینال بین دو تیم ایتالیا و اسپانیا انجام خواهد شد.

در کاتای تیمی بانوان هم ایران نماینده ای نداشت و ایتالیا و اسپانیا به فینال راه یافتند.

پیکارهای فینال این دوره از مسابقات و مبارزات مدال برنز روز یکشنبه (13 فروردین ماه) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 633

به "کاتا و کوشش برای کسب 3 نشان برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاتا و کوشش برای کسب 3 نشان برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید