کارگاه های فراوری متمرکز صنایع دستی در اردبیل تعطیل شد

به گزارش مجله کالارنا، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارگاه های فراوری متمرکز صنایع دستی در این استان تعطیل شده است.

کارگاه های فراوری متمرکز صنایع دستی در اردبیل تعطیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، ناصر محمودی با اعلام این خبر توضیح داد: پیرو دستورات ابلاغی وزارت میراث فرهنگی و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت کارگاه های فراوری متمرکز صنایع دستی تعطیل شده است.

او با بیان اینکه بازارچه های دائمی صنایع دستی نیز تابع تصمیمات ستاد پیشگیری و مراقبت از ویروس کرونا در استان است، اضافه نمود: در واقع تعطیلی بازارچه های دائمی و فروشگاه های صنایع دستی استان تابع تعطیلی اصناف است.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: همچنین تمامی دوره های آموزش صنایع دستی تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

او با تاکید به اینکه صدور مجوزهای صنایع دستی نیز به وسیله مراجعه به سامانه صدور مجوز وزارت میراث فرهنگی امکان پذیر شده است، ادامه داد: انتظار می رود هنرمندان و صنعتگران به منظور مدیریت بحران ویروس کرونا یاریگر ما باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 948

به "کارگاه های فراوری متمرکز صنایع دستی در اردبیل تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه های فراوری متمرکز صنایع دستی در اردبیل تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید