کسی حق ندارد در نساجی اشتباه فردی داشته باشد

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری پس از شکست تیمش در برابر ذوب آهن در نشست خبری درباره فرایند بازی گفت: متاسفانه ما بازی را خوب آغاز نکردیم و سربه هوا بازی می کردیم اما رفته رفته به فرایند خودمان بازگشتیم و صاحب موقعیت و پنالتی شدیم. اگر آن پنالتی را از دست نداده بودیم، مطمئنا شرایط تغییر می کرد.

کسی حق ندارد در نساجی اشتباه فردی داشته باشد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وی با اشاره به اشتباه حقیقی دروازه بان نساجی که منجر به گل زنی خلعتبری شد اضافه کرد: متاسفانه روی یک اشتباه فردی که نباید اتفاق بیافتد ما گل دریافت کردیم. طرفداران حق دارند ناراضی باشند وقتی این همه راه برای حمایت از نساجی به اصفهان می آیند نباید با چنین اشتباهاتی از طرف بازیکن باتجربه ای مثل حقیقی آن هم در برابر بازیکنی مثل خلعتبری که فرصت طلب است و ما درباره او به بازیکنان هشدار داده بودیم روبرو شوند.

سرمربی نساجی ادامه داد: ما بعد از گل اول، موقعیت های خوبی برای برگشتن به بازی داشتیم اما روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم را دریافت کردیم و پس از آن در 20 دقیقه پایانی، تفاوت 2 تیم روی تعویض ها معین شد. ما رضا علیاری و علی شجاعی را به دلیل مصدومیت همراه نداشتیم و تعویض های ما بازیکنان جوانی بودند که جو این مسابقه برای آن ها سنگین بود اما ذوب آهن تعویض های خوب و حرفه ای داشت.

وی با عذرخواهی از طرفداران نساجی اضافه کرد: مسئولیت این شکست بر عهده ما است و واقعا از طرفداران نساجی عذرخواهی می کنم. ما روزهایی داشتیم که در خانه خودمان بازی را واگذار کردیم اما طرفداران ما را تشویق کردند چون با دل و جان بازی کردیم اما چنین شکست ها و اشتباهاتی برای خود ما هم سخت است و امیدواریم تجربه خوبی برای ما باشد.

مهاجری تیم خود را نیازمند تقویت روانی دانست و در این باره ادامه داد: ما تحت فشار هستیم که نمی توانیم موقعیت های خود را به گل تبدیل کنیم. البته استنباط ما از بازی مان در برابر تیم هایی مثل استقلال و سپاهان این بود که فرایند گل زنی ما بهتر شده است اما این بازی نشان داد که در این مورد هنوز مشکل داریم.

وی با بیان اینکه ما حق نداریم اشتباه کنیم اضافه کرد: متاسفانه امروز ما اسیر اتفاقات شدیم و اتفاقات فوتبال ما را زمین گیر کرد ولی امیدوارم که قدر این روزها، این طرفداران و این تیم را بدانیم و اشتباه نکنیم. هیچ کس از مربی تا بازیکن حق ندارد اشتباهات فردی داشته باشد و امیدوارم این اتفاقات دیگر رخ ندهد.

سرمربی نساجی مازندران درباره کیفیت بازی تیمش توضیح داد: ما دستمان از لحاظ نفرات بسته است. از سویی بازی در چمن مصنوعی انرژی تیم ما را می گیرد اما مجبوریم هر 2 هفته یک بار در آن چمن مصنوعی بازی کنیم.به هرحال بایستی این چند هفته باقی مانده را سر کنیم تا در نیم فصل نقاط ضعف خود را آنالیز و رفع کنیم.

وی درباره عصبانیت طرفداران نساجی از شرایط و باخت این تیم اضافه کرد: ما در جلسات خود بازیکنانمان را مطلع نموده ایم که در چه شرایطی بازی می نمایند و باید این فشار را تحمل نمایند و اگر نمی توانند چنین فشاری را تحمل نمایند، فوتبال بازی ننمایند بهتر است. طرفداران ما به عشق این تیم در گرمای اهواز و مسافت های طولانی برای تشویق تیم می آیند و دلیل آن هم این است که بازیکنان با جان و دل بازی می نمایند.

مهاجری درباره بازی بعدی نساجی با پدیده اعلام کرد: ما همچنان در قبال نساجی وظیفه داریم و باید این تیم را به شرایط برگردانیم و مجبوریم با همین بضاعت مقابل پدید به میدان برویم و بجنگیم تا نتیجه بگیریم.

وی در واکنش به پرسشی پیرامون شرایط داوری اضافه کرد: ما داوران خوبی داریم و اگر معتقدیم داوران پاکی داریم، نباید به آن ها فشار بیاوریم. بالاخره داوران هم جزئی از جامعه فوتبال ایران هستند و همان طور که منِ مربی، دروازه بان، مهاجم و غیره اشتباه می نمایند داوران هم ممکن است اشتباه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 677

به "کسی حق ندارد در نساجی اشتباه فردی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسی حق ندارد در نساجی اشتباه فردی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید