کمک شرکت آمریکایی به پاری سن ژرمن برای حفظ امباپه

به گزارش مجله کالارنا، تهران- خبرنگاران- باشگاه پاری سن ژرمن در تلاش برای دور نگه داشتن رئال مادرید از کیلین امباپه، در حال نهایی کردن قراردادی جدید با شرکت نایک آمریکاست تا درآمدهای اسپانسرینگ این تیم را نسبت به قرارداد کنونی (25 میلیون یورو) افزایش می دهد.

کمک شرکت آمریکایی به پاری سن ژرمن برای حفظ امباپه

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آ. اس اسپانیا روز شنبه نوشت: امضای قرارداد با بازیکنان جدید در فوتبال امروز به جنگی تمام عیار تبدیل شده و این جنگ تنها به باشگاه های فوتبال محدود نمی شود.

در این راستا، باشگاه پی اس جی در جهت نگه داشتن امباپه چه در تابستان سال جاری و چه بعد از آن، متحدی قدرتمند به نام نایک (شرکت تولید لوازم و تجهیزات ورزشی) در اختیار دارد.

باشگاه پاریسی در حال نهایی کردن فرآیند امضای قرارداد با این شرکت آمریکایی است و در صورت تحقق آن، درآمد سالیانه آنان از قِبل اسپانسرینگ به بیش از 25 میلیون یورو افزایش خواهد یافت؛ رقمی که بی شک می تواند فشارهای وارد شده از سوی یوفا در رابطه با مقررات بازی جوانمردانه مالی را بر این باشگاه کاهش دهد.

فشاری که با توجه به تصمیم باشگاه برای تمدید قرارداد نیمار، انتظار می رود بیش از پیش افزایش یابد اما شرکت نایک با امضای قرارداد با پاری سن ژرمن به عنوان یکی دیگر از باشگاه هایی که پیراهن های آنان را بر تن می کند، به اصطلاح با یک تیر 2 نشان خواهد زد؛ به عبارت دیگر، آنها می توانند امباپه را به عنوان یکی از نام های بزرگ همچنان در اختیار داشته باشند و در عین حال هم قادرند تا یکی دیگر از سودآورترین برندهای خود را در پهنه اروپا به نام جردن معرفی کرده و به فروش برسانند.

سومین پیراهنی که نایک در این فصل برای پی اس جی تولید کرده لوگوی پرش بلند مایکل جردن را به تصویر کشیده و به شکلی بی نقص با جهت گیری باشگاه مطابقت دارد.

جزئیات بیشتری در مورد قرارداد مذکور منتشر نشده است اما بی شک این قرارداد طرفین معامله را در مسیری موافق با آنچه باشگاه های بزرگ دنیا در آن قدم بر می دارند، قرار خواهد داد.

برای مثال، باشگاه رئال مادرید در آستانه عقد قراردادی جدید با شرکت آدیداس است و تنها وجه تمایز این است که قرارداد رئال رو به اتمام است اما نایک قراردادهای خود را به گونه ای منعقد می کند که تا پیش از سال 2022 منقضی نخواهد شد.

اقدام باشگاه پاریسی گواهی بر اشتیاق این باشگاه برای افزایش درآمدهای خود در راستای اجتناب از مجازات های یوفا در صورت نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی است.

در فرانسه حدس ها از حضور قطعی امباپه در رئال در سال 2020 حکایت دارد اما پاری سن ژرمن با چنگ و دندان در صدد است تا یکی از بزرگ ترین دارایی های خود را حفظ کرده و نخستین گام در جهت تحقق آن، امضای قراردادی جدید با نایک است.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 181

به "کمک شرکت آمریکایی به پاری سن ژرمن برای حفظ امباپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک شرکت آمریکایی به پاری سن ژرمن برای حفظ امباپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید