کیفیت جهانی و نیروی توانمند ما را نسبت به رقبای خارجی برجسته می کند

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر بخش کسب و کار یک شرکت دانش بنیان گفت: فزونی ما نسبت به رقیبان خارجی در کیفیت جهانی و نیروی پشتیبانی توانمند است و به این دلیل شرکت ما اولین و تنها تولید کننده مبدل های حرارتی صفحه ای در ایران است.

کیفیت جهانی و نیروی توانمند ما را نسبت به رقبای خارجی برجسته می کند

محمدحسین فرشیدیان فر در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تمام محصولات این شرکت به صورت کامل و انحصاری در چهار بخش متفاوت و در مجموعه ای با زیربنای بیش از 25 هزار متر مربع و با مشارکت بیش از 200 پرسنل طراحی و ساخته می شوند.

وی با بیان اینکه در سال 98 توانستیم مرکز تکنولوژی های نوین این شرکت را با مساحت بیش از 6000 متر مربع در پارک علم و فناوری خراسان راه اندازی کنیم، افزود: این حوزه جدید شامل صنعت فرآوری مواد با لیزر، ساخت آب شیرین کن های پیشرفته و سیستم های اینترنت صنعتی اشیا است.

فرشیدیان فر با اشاره به اینکه تمام محصولات ارائه شده در این مرکز برای اولین بار در صنعت ایران ساخته شده است، بیان نمود: صنایع مرتبط با این مجموعه شامل طیف گسترده ای از صنایع بزرگ کشور همچون نفت، گاز، پتروشیمی، فولادی، نیروگاهی و غذایی است. همچنین بزرگترین دستگاه لیزر کشور با بهترین تکنسین متعلق به ماست. از جمله برتری ما نسبت به رقیبان خارجی در کیفیت جهانی و نیروی پشتیبانی توانمند است.

مدیر بخش کسب و کار این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: بنده دارای مدرک دکترای مهندسی مکانیک هستم. مدرک لیسانس را از دانشگاه فردوسی و مدرک ارشد و دکترا را از دانشگاه واترلو کانادا اخذ کرده ام. در مدت تحصیل درخصوص استفاده از تکنولوژی لیزر کلدینگ که تکنولوژی جدیدی است، فعالیت هایی انجام دادم و توانستم این تکنولوژی جدید را برای اولین بار وارد ایران کنم و در این زمینه کشور را به استقلال برسانم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه تکنولوژی لیزر دو ثبت اختراع و حدود بیست مقاله ژورنالی و کنفراسی داشته، بیان نمود: حدود دو سال در یک شرکت کانادایی فعالیت داشتم و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی نیز هستم. همچنین به عنوان مدیر به طراحی و توسعه محصولات و بازار آن ها در داخل و خارج از کشور نظارت می کنم.

فرشیدیان فر با اشاره به اینکه مسائل بسکمک در جهت فعالیت و پیشرفت وجود داشته، افزود: خوشبختانه با استفاده از تجربیات افراد باتجربه مجموعه و با کمک دریافت از انگیزه و انرژی تیم جوان R&D شرکت که فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های کشور هستند، توانستیم مسائل را پشت سر بگذاریم و موفقیت لازم را به دست آوریم.

مدیر بخش کسب وکار این شرکت دانش بنیان اعلام کرد: هدف گذاری های ما برای توسعه فعالیت در بخش های بازرگانی، صادرات و استفاده از تجربیاتی که در خارج از کشور کسب کردم، سبب شد فعالیت ما به نوعی خاص شود. این شرکت اولین و تنها تولید کننده مبدل های حرارتی صفحه ای در ایران است.

فرشچیان بیان نمود: پارک علم و فناوری خراسان نقش موثری در پیشرفت بیشتر ما داشته است. پارک با در اختیار گذاشتن فضای مناسب برای استقرار، فراهم کردن بازدیدهای مسوولان و مدیران از محصولات و فعالیت شرکت، مشاوره ها، آموزش ها و بودجه های دولتی کمک شایانی به ما کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1676

به "کیفیت جهانی و نیروی توانمند ما را نسبت به رقبای خارجی برجسته می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت جهانی و نیروی توانمند ما را نسبت به رقبای خارجی برجسته می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید