گفتگوی علی دایی با خبرگزاری فرانسه درباره توقیف پاسپورتش ، با بی احترامی گرفتند و پس دادند! ، رسیدی که به علی دایی داده بودند (تور فرانسه ارزان)

به گزارش مجله کالارنا، علی دایی در گفت وگویی با خبرگزاری فرانسه درباره ضبط و بازپس دادن گذرنامه خود به وسیله مقامات توضیحاتی را ارائه داد.

گفتگوی علی دایی با خبرگزاری فرانسه درباره توقیف پاسپورتش ، با بی احترامی گرفتند و پس دادند! ، رسیدی که به علی دایی داده بودند (تور فرانسه ارزان)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه (فرانس پرس) در گزارشی نوشت: مقامات ایران گذرنامه علی دایی، اسطوره فوتبال این کشور را پس از ضبط آن به علت حمایت از اعتراضات اخیر، پس داده اند.

به نوشته این خبرگزاری دایی در اولین اظهار نظر خود در جمع رسانه ها گفته بود: پس از بازگشت از خارج، پاسپورتم در فرودگاه بین المللی تهران با حضور خانواده ام و سایر مردم به وسیله پلیس ضبط شد.

او به AFP گفت: در رسیدی که به من دادند، آمده بود برای پیگیری پرونده باید به دادستان عمومی و انقلاب تهران مراجعه کنم.

دایی با بیان اینکه توقیف گذرنامه مساله مهمی برایش نبوده و نیست، اعلام کرد: مسئولان پس از 3،2 روز آن را پس دادند.

فرانس پرس اضافه نمود که ستاره پیشین تیم های بوندس لیگایی آرمینیابیلفلد، بایرن مونیخ و هرتابرلین به فرانس پرس گفت: متأسفانه نمی فهمم چرا پاسپورت من را گرفتند و بعد از این بی احترامی، بازگرداندن گذرنامه از نظر قانونی چه معنایی دارد؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2215

به "گفتگوی علی دایی با خبرگزاری فرانسه درباره توقیف پاسپورتش ، با بی احترامی گرفتند و پس دادند! ، رسیدی که به علی دایی داده بودند (تور فرانسه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی علی دایی با خبرگزاری فرانسه درباره توقیف پاسپورتش ، با بی احترامی گرفتند و پس دادند! ، رسیدی که به علی دایی داده بودند (تور فرانسه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید