گوندوغان: دورتموند بدون طرفداران قدرت همیشگی را ندارد

به گزارش مجله کالارنا، برترین گلزن این فصل منچسترسیتی مطرح کرد این تیم به خاطر نبود تماشاگران آلمانی در ملاقات برگشت کار آسانی در پیش دارد.

گوندوغان: دورتموند بدون طرفداران قدرت همیشگی را ندارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی توانست در ملاقات رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 2 بر یک بوروسیادورتموند را شکست دهد.

دورتموند اکنون با یک رجحان یک بر صفر نیز می تواند راهی مرحله بعدی رقابت ها گردد.

ایلکای گوندوغان، هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی که بهترین بازیکن این تیم در فصل جاری بوده گفت: من دورتموند را خیلی خوب می شناسم و مطمئن هستم ملاقات بسیار سختی را در پیش داریم. من سال ها در تیم دورتموند بازی کردم و روزهای خوبی را در این تیم داشتم. فردا شب برابر تیمی بازی داریم که در خانه خیلی سخت شکست می خورد. البته طرفداران در استادیوم نیستند و همین مسئله کار ما را خیلی راحت می نماید. طرفداران دورتموند بسیار معروف هستند و به همین خاطر بازی در زمین این تیم با وجود طرفداران کار سختی است.

او در ادامه صحبت های خود گفت: فصل قبل متاسفانه در لیگ قهرمانان در این مرحله برابر لیون غافلگیر شدیم. بازی در این مرحله بسیار سخت است و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. باید هوشیار باشیم و جلوی حملات حریف را بگیریم و بتوانیم خیلی زود دروازه حریف را باز کنیم در غیر این صورت ممکن است باز هم غافلگیر شویم و در این مرحله حذف شویم.

منچسترسیتی تنها تیم این فصل است که در تمامی رقابت ها حضور دارد و حذف نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1670

به "گوندوغان: دورتموند بدون طرفداران قدرت همیشگی را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوندوغان: دورتموند بدون طرفداران قدرت همیشگی را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید