یورو 2020، پتکوویچ: به ایتالیا به خاطر بازی فوق العاده اش تبریک می گویم، هنوز شانس صعود داریم

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس با اعتراف به فزونی ایتالیایی ها، نتیجه بازی شاگردانش مقابل آتزوری در دور دوم مرحله گروهی یورو 2020 را عادلانه دانست.

یورو 2020، پتکوویچ: به ایتالیا به خاطر بازی فوق العاده اش تبریک می گویم، هنوز شانس صعود داریم

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی سوئیس در دومین دور از مرحله گروهی رقابت های یورو 2020 هم پیروز به کسب پیروزی نشد. شاگردان ولادیمیر پتکوویچ در شهر رم مقابل تیم ملی ایتالیا با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست دادند تا کارشان برای صعود به مرحله بعدی سخت گردد، چرا که آنها تنها در صورت کسب پیروزی در بازی پایانی برابر ترکیه می توانند شانس صعود را برای خود محفوظ نگه دارند.

پتکوویچ که شاگردانش در دور نخست هم مقابل ولز پیروز به کسب پیروزی نشدند (تساوی یک - یک) پس از شکست برابر ایتالیا به سایت یوفا گفت: امشب برای ما خیلی چیزها مطابق برنامه پیش نرفت و بالعکس خیلی چیزها مطابق میل ایتالیا رقم خورد. حقیقت این بازی رجحان ایتالیا در میانه میدان بود. تبریک به ایتالیا. آنها فوق العاده بازی کردند و مدت ها هم هست که اینگونه بازی می نمایند.

وی اضافه کرد: امشب حق همه اعضای تیم ماست که ناراحت به خانه برگردند. با این حال فردا روز دیگری است و ما دوباره کوشش می کنیم. من با اعضای تیم مان صحبت کردم و به آنها گفتم که هنوز یک بازی دیگر باقی است و سه امتیاز آن می تواند ما را به دور بعدی برساند.

بازی بعدی تیم ملی سوئیس روز یکشنبه 30 خرداد برابر ترکیه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1787

به "یورو 2020، پتکوویچ: به ایتالیا به خاطر بازی فوق العاده اش تبریک می گویم، هنوز شانس صعود داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، پتکوویچ: به ایتالیا به خاطر بازی فوق العاده اش تبریک می گویم، هنوز شانس صعود داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید