10 باشگاه ورزشی متخلف در بیرجند پلمب می گردد

به گزارش مجله کالارنا، 10 باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان بیرجند در راستای نظارت بر اجرای طرح محدودیت های کرونایی شناسایی و به دستگاه های نظارتی و مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

10 باشگاه ورزشی متخلف در بیرجند پلمب می گردد

به گزارش از ، قطبی، معاون توسعه امور ورزش با بیان اینکه باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی زیر ذره بین نظارت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارند گفت: پیرو اجرایی شدن مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا هر روزه از اماکن ورزشی در شهرستان های استان بازدید و با متخلفان مطابق دستورات به وسیله دستگاه های نظارتی برخورد می گردد.

او اضافه نمود: بر همین اساس در بازدید های اجرا شده از اماکن و باشگاه های ورزشی شهرستان بیرجند، با وجود ابلاغ و اطلاع رسانی اداره کل و اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند و تذکرات کتبی و شفاهی 10 باشگاه ورزشی به صورت علنی و پشت در های بسته فعالیت داشته اند که به دستگاه های نظارتی معرفی و به زودی پلمب خواهند شد.

قطبی ضمن تقدیر از مدیران باشگاه های ورزشی، روسای هیات های ورزشی و مدیران اماکن ورزشی که در این طرح همراهی می نمایند، گفت:در راستای حفظ سلامت ورزشکاران و مردم با خاطیان به هیچ اسم مماشات نخواهد شد و در صورت مشاهده فعالیت ورزشی قطعا باشگاه متخلف پلمب و در صورت تکرار، مجوز فعالیت باشگاه مذکور ابطال خواهد شد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1834

به "10 باشگاه ورزشی متخلف در بیرجند پلمب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 باشگاه ورزشی متخلف در بیرجند پلمب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید