آمریکا اظهارات معاون مرکل مبنی بر شکست مذاکرات تجارت آزاد با اروپا را رد کرد

به گزارش مجله کالارنا، نماینده ایالات متحده در امور تجاری، اظهارات اخیر وزیر اقتصاد و معاون صدر اعظم آلمان مبنی بر شکست مذاکرات قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا را رد نموده و از پیشرفت های مداوم در این راستا اطلاع داد.

آمریکا اظهارات معاون مرکل مبنی بر شکست مذاکرات تجارت آزاد با اروپا را رد کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه پاسایر نویه پرسه آمریکا از اظهار نظر اخیر معاون صدر اعظم آلمان درباره مذاکرات قرارداد تجارت آزاد بین اروپا و آمریکا موسوم به تی تی آی پی به شدت عصبانی شده است.

دولت آمریکا ارزیابی وزیر اقتصاد آلمان و معاون مرکل مبنی بر اینکه مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد با آمریکا شکست خورده است را رد کرد.

مایکل فرومن، نماینده ایالات متحده آمریکا در امور تجاری به هفته نامه اشپیگل گفت: مذاکرات در این باره در حقیقت پیشرفت های مداومی دارد.

وی این مسئله را غافل گیرانه ندانست که در بعضی بخش های مربوط به این قراداد هنوز به طور رسمی تصمیم گیری نشده است. این در سرشت و طبیعت مذاکرات تجاری است که درباره چیزی توافق نمی گردد تا همه چیز مور توافق قرار گیرد.

وی از دور بعدی مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا در اواسط ماه سپتامبر اطلاع داد.

زیگمار گابریل، معاون صدر اعظم آلمان چندی پیش در اظهاراتی مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد با آمریکا را عملا شکست خورده ارزیابی کرد.

فرانسه نیز اعلام نموده است که می خواهد در ماه آینده درخواست توقف مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد با آمریکا را به کمیسیون اروپایی ارائه دهد.

ماتیاس فکل، وزیر تجارت خارجی فرانسه به یک شبکه رادیویی گفت: دیگر هیچ حمایت سیاسی برای این مذاکرات در فرانسه وجود ندارد.

وزیر تجارت خارجی فرانسه خاطر نشان کرد این موضوع را در نشست وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا که قرار است که در ماه سپتامبر در براتیسلاوا، پایتخت اسلواکی برگزار گردد، مطرح خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 803

به "آمریکا اظهارات معاون مرکل مبنی بر شکست مذاکرات تجارت آزاد با اروپا را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا اظهارات معاون مرکل مبنی بر شکست مذاکرات تجارت آزاد با اروپا را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید