احتمال سقوط مشکی پوشان به لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش مجله کالارنا، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک در صورت رای کمیته انضباطی به عدم حضور مشکی پوشان در بازی با ملوان، این تیم به لیگ دسته سوم سقوط می نماید.

احتمال سقوط مشکی پوشان به لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرنگاران، در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران، دیدار تیم فوتبال مشکی پوشان مشهد برابر ملوان، علی رغم حضور تیم مشهدی در میدان، لغو شد چون از سوی کمیته معین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال، مجوز بازی برای بازیکنان تیم مشهدی صادر نگردیده بود.

در همین رابطه، فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به این که باشگاه مشکی پوشان باید برای کسب مجوز بازی اقدام می دکرد، اگر رای کمیته انضباطی دال بر عدم حضور مشکی پوشان در دیدار برابر ملوان باشد، این تیم به لیگ دسته سوم سقوط می نماید چون دومین باخت انضباطی 3 بر صفر مشکی پوشان خواهد بود ولی تا زمانی که کمیته انضباطی رای ندهد نمی توانیم درباره این مساله نظر بدهیم.

او ادامه داد: طبق قوانین جدید آیین نامه انضباطی، رئیس کمیته انضباطی یک ابلاغیه برای باشگاه مشکی پوشان فرستاده است که درباره این مساله از خودشان دفاع نمایند. ارائه دفاعیه هم باید تا 48 ساعت پس از صدور رای باشد. در این زمان اگر دفاعیه ارائه شد که آنالیز می گردد ولی اگر دفاعیه ای ارائه نشد، کمیته انضباطی با جمع بندی پرونده به احتمال زیاد رای به عدم حضور مشکی پوشان خواهد داد و با این رای این تیم به دسته سوم سقوط می نماید.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک در انتها افزود: در آن سه بازی که کمیته انضباطی به باشگاه مجوز موقت بازی داده بود، طلبکاران تیم شاکی بودند که چرا اجازه بازی به این تیم داده گردیده است. در این بازی هم به خاطر بدهی های تیم، مجوز بازی صادر نشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 55

به "احتمال سقوط مشکی پوشان به لیگ دسته سوم فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال سقوط مشکی پوشان به لیگ دسته سوم فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید