ادعای نادرست مجیدی درباره دربی، فرهاد مقابل پرسپولیس شش تایی شد

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی تیم استقلال شب گذشته ششمین شکست مقابل پرسپولیس در شهرآورد را تجربه کرد.

ادعای نادرست مجیدی درباره دربی، فرهاد مقابل پرسپولیس شش تایی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم استقلال در چارچوب مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفت و با نتیجه یک بر صفر با گل عیسی آل کثیر باخت.

فرهاد مجیدی در قامت سرمربی برای اولین بار با هدایت استقلال مقابل سرخپوشان شکست در ورزشگاه آزادی را تجربه کرد. او در نشست خبری به مسابقه جام حذفی برابر ذوب آهن اشاره کرده اما ادعای نادرستی را درخصوص رویارویی با پرسپولیس اعلام کرد.

مجیدی درباره شکست برابر پرسپولیس گفت: تمام تمرکزمان را روی جام حذفی معطوف می کنیم. چهارشنبه بازی مهمی در پیش داریم. شکست مقابل پرسپولیس برای من خیلی سخت است و زیاد تجربه اش نکرده بودم. در جام حذفی با تمام وجود بازی می کنیم.

سرمربی استقلال در حالی شکست برابر پرسپولیس را زیاد نمی داند که ادعای او نادرست است. او که سال گذشته در بازی نیمه نهایی جام حذفی پیروز به شکست تیم یحیی گل محمدی شده بود، شب گذشته ششمین شکست برابر سرخپوشان را تجربه کرد.

فرهاد طی 23 سال گذشته - از اولین دربی تا به امروز - در مجموع 20 بار فضای دربی را تجربه کرده که حاصل آن کسب 5 پیروزی، 9 تساوی و 6 شکست بوده است. آخرین برتری مجیدی با لباس استقلال مقابل پرسپولیس در آذر ماه سال 90 بود و او به نام سرمربی طلسم 9 ساله را در شهریور ماه گذشته در قامت سرمربی شکسته بود. از این تعداد مسابقه، مجیدی در 16 بازی به نام بازیکن حضور داشته و 4 جدال را هم تحت نام مربی و سرمربی روی نیمکت استقلال سپری کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1786

به "ادعای نادرست مجیدی درباره دربی، فرهاد مقابل پرسپولیس شش تایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای نادرست مجیدی درباره دربی، فرهاد مقابل پرسپولیس شش تایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید