عذرخواهی روزبه چشمی به خاطر گل سید حسین حسینی!

به گزارش مجله کالارنا، روزبه چشمی پس از پیروزی مقابل هوادار در جمع خبرنگاران گفت: به تماشاگران تبریک و به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می گویم. تیم ما نیمه اول واقعا تلاش کرد. هوادار فوتبال پایاپایی ارائه داد و شاید در برخی صحنه ها بهتر از ما بود، اما در نیمه دوم انرژی مضاعفی گذاشتیم و بازی را پرگل برنده شدیم. یک نکته منفی گلی بود که خوردیم. بهتر بود کلین شیت کنیم، اما به هر حال رخ داد.

عذرخواهی روزبه چشمی به خاطر گل سید حسین حسینی!

او با بیان این که پرسپولیس تیم خوبی است به دیدار با این تیم در هفته بیست و هفتم لیگ اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که نتیجه خوبی بگیریم، چون جدا از این که دربی است، در جدول هم مشخص کننده است. بچه ها امشب خوشحالی می کنند و از فردا تمرکز خود را روی دربی می گذاریم تا در آن مسابقه هم نتیجه خوبی بگیریم.

چشمی در مورد ناراحتی ساکت الهامی، سرمربی هوادار از این که دروازه بان استقلال گل ششم این تیم را زد، گفت: بعد از بازی پیش آقا ساکت رفتم و معذرت خواهی کردم. سید هم در رختکن گفت هیچ نیت بدی نداشته و تصمیمی احساسی بود که در آن لحظه گرفت. هوادار تیم خوبی است و ما به همه حریفان مان احترام می گذاریم. هیچوقت نخواسته ایم به تیم یا شخص خاصی بی احترامی کنیم، اما تصمیمی احساسی بود. اگر کسی ناراحت شده از آقای الهامی، مسعود شجاعی، داریوش شجاعیان و تک تک بازیکنان شان عذرخواهی می کنم. هیچ نیت بدی پشت این حرکت نبود.

منبع: فرارو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2298

به "عذرخواهی روزبه چشمی به خاطر گل سید حسین حسینی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی روزبه چشمی به خاطر گل سید حسین حسینی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید