استریمرها برای تجربه بسته الحاقی الدن رینگ به شیوه های عجیب و غریب روی آوردند

به گزارش مجله کالارنا، با انتشار بسته الحاقی الدن رینگ با عنوان Shadow of the Erdtree، ظاهرا بازیکنان بار دیگر به تجربه بازی به روش های عجیب و غریب و ترفند های قدیمی خود بازگشته اند.

استریمرها برای تجربه بسته الحاقی الدن رینگ به شیوه های عجیب و غریب روی آوردند

یک استیمر توییچ با نام Perrikaryal که قبلا بازی اصلی را با فکر خود انجام داده بود، اکنون مشغول انجام Shadow of the Erdtree به همان شکل است. او Perrikaryal از یک دستگاه قابل حمل بلوتوثی برای تجزیه و تحلیل الگو های فعالیت مغز استفاده می نماید و به همراه یک ردیاب چشم، آن ها را به ورودی تبدیل می نماید. او سپس در خصوص اقدامات خاصی فکر می نماید، که باعث غلط خوردن، حملات و موارد مشابه در بازی می گردد. به عنوان مثال او در ویدیوی خود می گوید که تصور هل دادن یک جعبه باعث می گردد که آواتار او در بازی بدود.

این به استریمر این امکان را داد تا بدون استفاده از دسته هایی به فرم سنتی، الدن رینگ را تکمیل کند و اکنون، با انتشار بسته الحاقی او در حال حاضر دومین باس اصلی آن را شکست داده است.

استریمر دیگری به بازی اصلی بازگشته است و با هر بار غلط خوردن در بازی، یک غلط واقعی می خورد. GoodGameEthan این بازی را پنج ماه پیش شروع کرد و بازی را با یک کنترلر انجام داد تا اینکه زمان غلط خوردن فرا رسید و مانند یک بشکه روی یک تشک غلتید! تا اینجای کار او به Maliketh رسیده است، اما میخواهد بسته الحاقی بازی را نیز از این طریق بازی کند. او در اظهار نظری در رددیت گفت: من خیلی کوشش کردم تا قبل از بسته الحاقی، بازی اصلی را تمام کنم، اما بعد از دو ساعت مبارزه با گادفری، زانو هایم از کار افتاد. سعی می کنم قبل از اینکه به بسته الحاقی بپردازم، بازی اصلی را تمام کنم.

در نهایت، استریمری با نام itzCBD کل بازی اصلی را یک بار در حالت معمولی و هفت بار در حالت نیو گیم پلاس بدون حتی یک بار مرگ و بدون افزایش سطح انجام داده است. این هشت نمایش کامل از بازی با همان شخصیت کلاس Wretch در سطح یک بوده است.

مواردی که دیدید، تنها بخشی از روش های عجیب و غریبی است که بازیکنان با آن ها توانسته اند بر بازی غلبه نمایند و شاید بهتر باشد بار دیگر که از بازی عصبی شدید، در نظر بگیرید که با سطح یک هم می توان بازی را تا سرانجام انجام داد. با این حال، Shadow of the Erdtree سختی بازی را افزایش می دهد که همراه با مسائل مربوط به پرفورمنس منجر به واکنش بازیکنان ناراضی در استیم شده است.

خود میازاکی در مصاحبه ای گفت که کم کردن سختی بازی، ماهیت خود بازی را از بین می برد، در حالی که ناشر باندای نامکو به عنوان ناشر به بازیکنان پیشنهاد نموده که روی افزایش سطح Scadutree Blessings تمرکز نمایند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 تیر 1403 بروزرسانی: 9 تیر 1403 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2378

به "استریمرها برای تجربه بسته الحاقی الدن رینگ به شیوه های عجیب و غریب روی آوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استریمرها برای تجربه بسته الحاقی الدن رینگ به شیوه های عجیب و غریب روی آوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید