افزودن آب لیمو به قهوه برای کاهش وزن

به گزارش مجله کالارنا، هنگامی که رژیم جدیدی را آغاز می کنید، هرگونه هدایت ساده ای را برای موثر بودن آن انجام می دهید، درست است؟ خوب، یک ترفند کاهش وزن این هفته باعث ترند شدن در رسانه های اجتماعی شد هنگامی که یک کاربر TikTok پیشنهاد کرد افزودن آب لیمو به قهوه می تواند به سوزاندن چربی سریعتر یاری کند. یک متخصص تغذیه بریتانیایی این ادعا را رد کرد اما، یک متخصص تغذیه حرفه ای به ما می گوید بسته به نوع نگاه شما، ممکن است بعضی از افراد در مقیاس این ترکیب آب قهوه و لیمو تغییراتی را مشاهده نمایند.

افزودن آب لیمو به قهوه برای کاهش وزن

کارن گراهام یک متخصص تغذیه و مربی معتبر دیابت برای بیش از 30 سال و بعلاوه برنده جایزه ملی اطلاعات سلامت کانادا است. این هفته ما از گراهام خواسته ایم تا پست TikTok هیلدا براسو را آنالیز کند، همانطور که نیوزویک گزارش داده است.

به خواندن ادامه دهید تا ببینید این متخصص تغذیه چه می گوید و پایان آدل 4 راز کاهش وزن خود را برای کاهش 100 پوند نشان می دهد.

چالش افزودن آب لیمو به قهوه

براسو در پست اخیر خود در TikTok، به نظر می رسید که آب لیمو را در قهوه ریخته است، به عنوان بخشی از چالش رو به رشد آنلاین برای کاهش وزن کاربران.

پس از یک هفته متخصص اول کوشش، این پست را ارسال کرد تا گزارش دهد که این روش را لغو نموده است زیرا این روش کار ننموده است. به گزارش نیوزویک، مارسلا فیوزا، متخصص تغذیه و عضو انجمن رژیم درمانی بریتانیا (BDA) گفت که این عجیب نیست: هیچ شرح فیزیولوژیکی وجود ندارد که قهوه و لیمو را برای کاهش وزن توجیه کند.

برداشت اولیه گراهام چه بود؟ او گفت: فکر فوری من این است که چندان خوش طعم نیست. من نمی خواهم آب لیمو در قهوه ام وجود داشته باشد. اما اگر مزه را کنار بگذارید، اثر فیزیولوژیکی دارد.

گراهام متخصص آموزش دیابت می گوید: ما می دانیم که آب لیمو باعث کاهش شاخص قند خون، مقدار جذب قند خون به خون می گردد.

بنابراین او می افزاید: اگر آب لیمو را در وعده غذایی سالاد، قهوه یا روی ماهی بپاشید سرعت جذب کربوهیدرات ها را از غذاهای موجود در آن غذا کاهش می دهد. این به خوبی تایید شده است. گراهام می گوید این بدان معناست که قند شما به سرعت افزایش نمی یابد، بنابراین این خوب است.

گراهام یک نکته را در این مورد توصیه می نماید: شما معمولاً باید حداقل از نصف قاشق چای خوری برای آب لیمو بهره ببرید تا این تأثیر را در جذب قند بدن شما داشته باشد.

اما در خصوص افزودن آب لیمو به قهوه و به ویژه کاهش وزن؟

گراهام می گوید با این حال تأثیر آب لیمو بر قند خون به این معنی نیست که به شما در کاهش وزن یاری می نماید.

از سوی دیگر…

گراهام به چند علت احتمالی اشاره نمود که این آب لیمو در چالش کاهش وزن قهوه می تواند تفاوت در مقیاس را نشان دهد. او گفت: شاید این باعث کاهش اشتها گردد و آنها آنقدر غذا نخورند. شاید به این علت است که قند خون به این مقدار بالا نمی رود، شما کمی سیر تر هستید. این غیرمستقیم است. معنی ندارد مگر اینکه مزیت ثانویه ای بر اشتها باشد.

اگر برای کاهش وزن آب لیمو در قهوه خود ریختید، چه کارهایی را نباید انجام دهید:

گراهام خاطرنشان می نماید: معمولاً وقتی لیمو را به چیزی اضافه می کنید، باید نمک یا شکر اضافه کنید تا طعم آن از نظر طرز تهیه متعادل گردد. در خصوص رژیم گرفتن، او می گوید: مطمئن شوید که قند اضافه شده در آنجا وجود ندارد.

و اگر برای شما کار می نماید؟

این متخصص تغذیه تصریح می نماید: خوردن بسیار ذهنی است - این درک کلی ما از چیزی است که برای ما رضایت بخش است. بنابراین اگر کسی احساس می نماید که آب لیمو در قهوه خود می ریزد و متوجه شده است که کمی وزن خود را کاهش می دهد، شاید به این علت است که چیز دیگری را در رفتار خود تغییر داده است. اگر از آن لذت می برید، این کار را انجام دهید.

منبع:

eatthis

منبع: هفت گنج
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1938

به "افزودن آب لیمو به قهوه برای کاهش وزن" امتیاز دهید

1 کاربر به "افزودن آب لیمو به قهوه برای کاهش وزن" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزودن آب لیمو به قهوه برای کاهش وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید