اشتباهاتی که مردان در لباس پوشیدن مرتکب می شوند

به گزارش مجله کالارنا، برای یک مرد، جزئیات چیز هایی است که می تواند یک لباس کامل را خراب کند یا آن را خراب کند - انتخاب کراوات اشتباه برای نوع بدن شما می تواند تمام ظاهر را خراب کند!

اشتباهاتی که مردان در لباس پوشیدن مرتکب می شوند

به گزارش ، قرن بیست و یکم، زمان مناسبی برای آزمایش سبک است، زیرا به شما امکان می دهد بسیاری از فرایند های مختلف مد را با هم ترکیب کنید و خود را به وسیله فردیت بیان کنید. حتی اگر همواره بهتر بودن خود باشید، در مد، قوانین ساده ای وجود دارد که باید رعایت گردد.

برای یک مرد، جزئیات چیز هایی است که می تواند یک لباس کامل را خراب کند یا آن را خراب کند - انتخاب کراوات اشتباه برای نوع بدن شما می تواند تمام ظاهر را خراب کند! برای به نظر رسیدن شیک و جذاب، باید به کوچکترین اشتباهاتی که مردان تا به امروز مرتکب می شوند، توجه کنید.

در اینجا قرار است تا چشمانتان را به جزئیاتی که ممکن است هنگام استایل لباس خود در صبح استایل بکشید باز کنید. در اینجا 10 اشتباه وجود دارد که می توانید به راحتی از آن جلوگیری کنید تا هر روز تیز به نظر برسید.

یک کت و شلوار قطعاً یک قسمت اصلی در مد آقایان است و اغلب شامل جلیقه ای می گردد. این لباس می تواند تمام ظاهر شما را بسازد یا خراب کند، بنابراین حتما آن را عاقلانه انتخاب کنید. این مسئله در خصوص کت هایی که مردان تمایل به پوشیدن با لباس خود دارند مهم است، که طول کت جلیقه شما را بپوشاند.

بله، پوشیدن تی شرت های مارک دار می تواند بسیار جذاب باشد، اما به راحتی می توانید از بالای آن ها کنار بروید. برخی از مردان فکر می نمایند برندسازی تنها راه برای نشان دادن کیفیت وسایل پوشاک خود است، اما همواره اینگونه نیست. شما ممکن است بخواهید تی شرت هایی بپوشید که باعث راحتی شما گردد، چه مارک تجاری باشد یا نه - ما مطمئن هستیم که کسی متوجه آن نخواهد شد! آن را بسیار جذاب تر برای دیدن یک مرد در یک تک رنگ تی شرت، اما اگر شما در پوشیدن تی شرت مارک اصرار دارید، سعی کنید از تی شرت هایی با آرم یا مارک های کوچک بهره ببرید.

برای خرید شلوار جین شلوار سایز بدنتان را بخرید. برخی افراد فکر می نمایند اگر شلوار جین عظیم بخرند در آینده سایزشان می گردد. این کاملا اشتباه است، زیرا زمانی که سایزشان می گردد شلوار فرسوده می گردد. برخی افراد فکر می نمایند پوشیدن شلوار جین عظیم باعث لاغر نشان دادن پا ها می گردد، اما این اشتباه است.

پوشیدن لباس زیر تا زمانی که نشان داده نگردد اشکال ندارد. همه ما می دانیم برای محافظت از پیراهن خود در برابر عرق و لکه ها مهم است، اما لباس زیر، لباس زیر محسوب می گردد، بنابراین طبق قوانین لباس پوشیدن، نباید قابل مشاهده باشد. علاوه بر آن، لباس زیر شما تناسب اندام شما را خراب می نماید. اما اگر واقعاً مایل به پوشیدن لباس زیر هستید، از لباس زیر یقه هفت و یا یقه باز بهره ببرید.

همه ما تمایل داریم که هر از گاهی از لوازم جانبی استفاده کنیم، اما همانطور که می دانید، قبل از ترک خانه، به آینه نگاه کنید و بهترین لوازم جانبی که با لباس شما مطابقت دارد را انتخاب کنید، به خصوص به این دلیل که خانم ها مردانی را دوست دارند که مرتب هستند.

بیشتر ما تصور می کردیم که این فرایند تا الان از بین رفته است، اما ظاهراً مردان هنوز این کار را انجام می دهند! پوشیدن صندل در نظر گرفته می گردد که متعلق به ساحل یا تابستان است. دیدن مرد هایی که همه وقت آن ها را می پوشند بسیار ناخوشایند است، به خصوص اگر این کار را با جوراب انجام بدهند. صندل ها باید روی پا های برهنه پوشیده شوند تا احساس راحتی کنید. اگر دوست ندارید پا های خود را نشان دهید، به سرمایه گذاری روی کفش های بسته فکر کنید.

شما ممکن است یک فرد رنگارنگ باشید و در داخل و خارج خانه لباس های رنگی بپوشید، این خوب است، فقط مطمئن شوید که رنگ ها زیاد و شلوغ نباشند. شلوار زرد، پیراهن صورتی، پیراهن قرمز و کفش ورزشی سبز چیز های زیادی هستند که باید به یکباره مورد استفاده قرار گیرند! به طور کلی، اگر می خواهید زننده به نظر برسید، پوشیدن رنگ های روشن ایده خوبی نیست و ترکیب همه آن ها با هم قطعاً روشی مناسب نیست. لباس پوشیدن با رنگ های اصلی باعث می گردد که شما زیبایی بیشتری به دست بیاورید؛ و اگر می خواهید یک رنگ انتخاب کنید، یک قطعه اصلی کوچک مانند لوازم جانبی یا برخی جوراب های متفاوت را انتخاب کنید.

می توانید در پوشیدن لباس راحتی آزاد باشید، اما اشتباه پوشیدن کفش ورزشی با کت و شلوار را انجام ندهید. کفش ورزشی برای دویدن و ورزش کردن ساخته شذه است، نه برای شرکت در جلسات شرکت. پس با پوشیدن کفش اسپرت با کت و شلوار جذابیت تان را خراب نکنید.

تیشرت خود را درون شلوار قرار ندهید، زیرا باعث می گردد شما مانند یک مرد میانسال به نظر برسید. تی شرت خود را رها نکنید. اگر شما پیراهن پوشیدید، پیراهن بدون تی شرت، دکمه های آن را ببندید، اگر تی شرت زیر پیراهن پوشیدید دکمه های آن را باز بگذارید، زیرا مرتب تر به نظر می رسید.

حتی بدون آنکه بدانید، بسیاری از مردان کراواتی اشتباه برای خودشان انتخاب می نمایند. شما باید کراوات خود را مطابق با نوع بدنتان انتخاب کنید، ابتدا به طول کراوات خود توجه کنید، نباید سگک کمربند خود را بپوشاند. دومین اشتباه رایج پوشیدن کراواتی است که برای بدن شما پهن است. به طور کلی، یک کراوات برای یک مرد متوسط باید از 3 اینچ تا 3.75 اینچ (7.5 سانتی متر تا 9.5 سانتی متر) باشد، بنابراین اگر پهنای بدن شما از حد متوسط باریک تر است، این چیزی است که باید به دنبال آن باشید.

منبع: بیتوته

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1125

به "اشتباهاتی که مردان در لباس پوشیدن مرتکب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهاتی که مردان در لباس پوشیدن مرتکب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید