اعزام تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا

به گزارش مجله کالارنا، تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا راهی مغولستان خواهد شد.

اعزام تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا

از سفر با قیمت تور پاتایا در ایام عید لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ژیمناستیک، تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا بامداد فردا تهران را به مقصد اولان باتور ترک می نماید.

سجاد رفیعی، سعید مالکی، امیرحسین بنی اسد، سهند صفی زاده و سید مصطفی موسوی به عنوان ورزشکار و محمد مهرتاش و حسین معماریان هم به عنوان مربی و سرپرست به این مسابقات اعزام می شوند.

رقابت های ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی بزرگسالان آسیا از 23 تا 26 شهریورماه در مغولستان برگزار خواهد شد.

خبر دیگر اینکه مرحله اول اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشورمان برای حضور در رقابت های بین المللی اسلوونی از دیروز با حضور 18 ورزشکار در سالن شهیدان آذرپی تهران شروع شد. محمدرضا خسرونژاد، آرمین وطن خواه، مهدی الفتی ، مهدیار سلمانی، رضا بهلول زاده، پویا عبدالهی، محمدرضا شفیعی، حسین نوری، هومن جعفری، امید آینه بند، امیرحسین ولی پور، مهرشاد جعفری، امین غنی زاده، امیرمحمد حقی، امیر حسین احمدی، عرشیا منصوری همدم، علی میربزرگی و ابوالفضل عیسوند ورزشکاران حاضر در این اردو هستند.

در این اردوی 12 روزه، ورزشکاران زیر نظر مسعود جودی به عنوان سرمربی و آقایان خیاطی، قلندرپور و خناری نژاد به عنوان مربیان تیم ملی تمرین خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 750

به "اعزام تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید