امروز در استادیوم ساری فوتبالی برگزار نشد

به گزارش مجله کالارنا، سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره شکست تیمش برابر تیم نساجی توضیحاتی را اعلام کرد.

امروز در استادیوم ساری فوتبالی برگزار نشد

به گزارش خبرنگاران، اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره شکست تیمش برابر تیم نساجی مازندران گفت: کیفیت زمین برای ما و حریف خیلی سخت بود. در چند روز گذشته گفته می شد بازی در مشهد، ساری، تهران یا قائمشهر است. این زمین برای حریف کمی آسان تر بود، زیرا آنها در این چمن بازی نموده بودند. امروز فوتبال نبود، بکش بکش بود،حریف از میزبانی به نحو احسن استفاده کرد. به نظرم هم پنالتی مشکوک بود و هم گل دوم نساجی آفساید بود.

میثاقیان درباره اینکه با این شرایط و مسائل اقتصادی در تیم پدیده می ماند یا نه گفت: کی گفت مشکل اقتصادی؟!من کی گفتم مسائل اقتصادی داریم؟ این مسائل شخصی است که باشگاه دارد. امروز 20 درصد پول بازیکنان پرداخت شده است. اگر بخواهند کسی در فوتبال ما خراب نمایند، می گویند ناهار نخورده یا پول آب معدنی ندارد. باشگاه به تعهداتش عمل کرد. من هم مربی هستم و اگر بخواهند هستم و اگر نخواهند می روم و مسئله ای ندارم.

او اضافه نمود: نیمه اول خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم بعد از گل به هم پاشیدیم. روی هم رفته روز های خوبی نداریم تیمی هستیم که خیلی غریب هستیم و حق مان نیست این همه غریب باشیم. در هر جا می رویم برترین بازی ها را می کنیم و حق مان این نیست. مطمئنم بازیکنان ما بهتر خواهند شد. امروز هم خیلی ناراحت بودم با هم خیلی سر بازی بحث کردیم که چرا اینطور بازی کردیم، خود بازیکنان هم ناراحت بودند که چرا نتوانستیم خوب بازی کنیم.

او درباره اینکه تمامی خبرنگاران آی دی کارت داشتند، گفت: ما خیلی مظلوم هستیم. اینکه می گویید مغلطه می کنیم این طور نیست. باختیم و حرفی نداریم، اما در پشت سر نیمکت آن ها بالای 30 نفر روی نیمکت بودند، ما چهار نفر بودیم و این موضوع صحیح نیست. بازیکنان ما از ناحیه داور و زمین تحت فشار بودند. در نیمه اول بد بازی نکردیم، اما در نیمه دوم که شرایط زمین بدتر شد، بازی خوبی انجام ندادیم و شکست خوردیم.

میثاقیان درباره شرایط و امکانات تیم پدیده و اینکه حتی مدیر رسانه ای تیم بلیت هواپیما برایش گرفته نشده گفت: نه اینطور نیست او بلیت گیر نیاورده است. ما خودمان با هواپیما می رویم و این حرف ها خوب نیست، زیرا به باشگاه توهین می کنید. رجب زاده مدیر رسانه ای و شکری مشاور باشگاه بلیت گیرشان نیامد. پرواز های ساری کم و شلوغ است و این گونه نیست که ما برایشان بلیت نخریده باشیم و بگویید وضع باشگاه خوب نیست.

سرمربی پدیده درباره اینکه در مسابقات خارجی فوتبال یک سرمربی کنار خط حضور دارد، اما در کشورمان و بیشتر تیم ها کنار خط خیلی شلوغ است گفت: من 30 سال مربی هستم و اصلا به داور توهین نکردم و همه اخلاق و رفتارم را می شناسند. جوانتر هم بودم اصلا خط را نمی بینیم. در کشورمان هم مقررات دارد. امروز با سیدصالحی 4 نفر روی نیمکت حضور داشتیم. آن ها 8-9 مربی داشتند، ما تدارکات هم نداشتیم. در کشورمان هم قوانین وجود دارد و اگر مربی کارت بگیرد محروم می گردد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1982

به "امروز در استادیوم ساری فوتبالی برگزار نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز در استادیوم ساری فوتبالی برگزار نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید