قیمت بلیط هواپیما

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران- خرید آنلاین بلیط هواپیما با نزدیک شدن به عید قربان وارد مرحله جدیدی شده و اغلب هواپیمایی ها ظرفیت پرواز های خود برای روز های آینده را تکمیل اعلام کردند. تهران - مشهد یکی از پرترددترین راستا ها شناخته می گردد و کف قیمت بلیط هواپیما در این راستا ظرف روز های آینده حدود یک میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود. قیمت بلیط تهران - رشت به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین راستا ها تقریبا 700 هزار تومان است و این رقم برای راستا تهران - بندرعباس تا دو میلیون و 384 هزار تومان افزایش پیدا می نماید.

قیمت بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما تهران - مشهد؛ حداقل یک میلیون و 191 هزار

به گزارش خبرنگاران، خرید بلیط هواپیما مشهد از مبدا تهران درحال حاضر حداقل یک میلیون و 191 هزار تومان تمام می گردد. این رقم را هواپیمایی ماهان بابت پرواز عادی روز شنبه 18 تیر دریافت می نماید و خرید بلیط هواپیما تهران - مشهد از هواپیمایی معراج، فلای پرشیا، کاسپین، وارش و ایران ایرتور در روز یکشنبه به همین میزان آب می خورد. البته هواپیمایی ماهان قیمت بلیط هواپیما تهران - مشهد برای پرواز بیزینس در روز یکشنبه را یک میلیون و 885 هزار تومان اعلام نموده که این رقم گران ترین بلیط تهران - مشهد تا خاتمه تیر ماه به شمار می رود.

قیمت بلیط هواپیما تهران - اصفهان؛ حداقل 750 هزار

بلیط هواپیما تهران - اصفهان در نیمه دوم تیر ماه سال جاری حداقل 750 هزار تومان فروخته می گردد. هواپیمایی سا ها روز یکشنبه 19 تیر بلیط هواپیما تهران - اصفهان را 750 هزار تومان می فروشد و مسافران را ظرف یک ساعت از فرودگاه مهرآباد مرکز به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان منتقل می نماید. اطلاعات مربوط به پرواز تهران - اصفهان در روز های آینده، نشان می دهد گران ترین بلیط این جهت یک میلیون و 70 هزار تومان فروخته می گردد و این رقم را هواپیمایی کارون بابت پرواز روز شنبه 25 تیر درنظر گرفته است.

قیمت بلیط هواپیما تهران - شیراز؛ حداقل 860 هزار تومان

مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما تهران - شیراز تقریبا 860 هزار تومان به فروش می رسد. قیمت بلیط هواپیما تهران - شیراز از سوی هواپیمایی زاگرس دقیقا 859 هزار تومان اعلام شده و این رقم کمترین قیمت بلیط هواپیما در جهت مرکز به شیراز است. ظرف روز های آینده بلیط هواپیما تهران - شیراز از سوی هواپیمایی سا ها 929 هزار تومان است و شرکت های قشم ایر و آسمان نیز از مسافران این جهت که حدود یک ساعت و 20 دقیقه به ظور می کشد، تقریبا 930 هزار تومان دریافت می نمایند.

قیمت بلیط هواپیما تهران - بندرعباس؛ حداقل 670 هزار

بلیط هواپیما تهران - بندعباس طی روز های آینده حداقل 670 هزار تومان فروخته می گردد. هواپیمایی آسمان بلیط روز یکشنبه 19 تیر را با این رقم ارائه نموده و اگر از هواپیمایی پویا اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران - بندرعباس کنید، رقم پرداختی به 730 هزار تومان می رسد. از روز دوشنبه 20 تیر تا خاتمه هفته کف قیمت بلیط هواپیما تهران - بندرعباس یک میلیون و 254 هزار تومان است که این رقم را هواپیمایی ماهان دریافت می نماید. گران ترین بلیط هواپیما تهران - بندرعباس نیز دو میلیون و 384 هزار تومان اعلام شده که این هزینه از سوی ماهان بابت پرواز های بیزینس دریافت خواهد شد.

قیمت بلیط هواپیما تهران - اهواز؛ حداقل 935 هزار

قیمت بلیط هواپیما تهران - اهواز در نیمه دوم تیرماه سال جاری 935 هزار تومان است. شرکت های ایران ایرتور، زاگرس، وارش، زاگرس و ... بابت فروش بلیط هواپیما در این جهت 935 هزار تومان دریافت و ظرف یک ساعت مسافران را از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه بین المللی اهواز منتقل می نمایند. نکته مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران - اهواز تکمیل ظرفیت اغلب پرواز ها به شمار می رود.

قیمت بلیط هواپیما تهران - رشت؛ حداقل 695 هزار

بلیط هواپیما تهران - رشت درحال حاضر 695 هزار تومان فروخته می گردد. رقم 695 هزار تومان را هواپیمایی آسمان و پویا دریافت می نمایند و این پرواز روز شنبه 25 تیر انجام می گردد. از این حیث می توانیم تهران - رشت را یکی از مقرون به صرفه ترین جهت های هوایی بدانیم. البته نباید فراموش کنیم پرواز تهران - رشت به صورت مستمر انجام نمی گردد و گاهی شاهد یک پرواز در طول هفته در این جهت هستیم.

قیمت بلیط هواپیما تهران - ایلام؛ حداقل 715 هزار

قیمت بلیط هواپیما تهران - ایلام در نیمه دوم تیر ماه سال جاری از سوی هواپیمایی ها 715 هزار تومان اعلام شده است. شرکت های آسمان و ماهان در نیمه دوم تیرماه این پرواز ها را انجام می دهند و ظرف یک ساعت و 15 دقیقه از فرودگاه مهرآباد راهی فرودگاه بین المللی شهدای ایلام می شوند. به جز آسمان و ماهان، سایر شرکت های هواپیمایی در نیمه دوم تیر برنامه ای برای پرواز در جهت تهران - ایلام ندارند.

قیمت بلیط هواپیما تهران - ارومیه؛ حداقل 790 هزار

خرید بلیط هواپیما تهران - ارومیه طی روز های آینده بین 790 تا 930 هزار تومان تمام می گردد. مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما در این جهت از سوی هواپیمایی ایران ایرتور دریافت می گردد. هواپیمایی قشم ایر بابت بلیط هواپیما تهران - ارومیه 782 هزار تومان دریافت می نماید و بلیط هواپیما تهران - ارومیه از سوی هواپیمایی آسمان و آتا تقریبا 930 هزار تومان اعلام شده است. جهت هوایی تهران - ارومیه معمولا بین یک ساعت تا یک ساعت 15 دقیقه طول می کشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران - زاهدان

بلیط هواپیما تهران - زاهدان نیمه دوم تیرماه سال جاری یک میلیون و 300 هزار تومان فروخته می گردد. هواپیمایی ایران ایرتور بابت جهت تهران - زاهدان این رقم را دریافت می نماید و طبق اعلام هواپیمایی آسمان، ماهان، کاسپین، بلیط هواپیما تهران - زاهدان تا خاتمه تیر ماه سال جاری یک میلیون و 300 هزار تومان فروخته خواهد شد. جهت هوایی تهران - زاهدان به وسیله این شرکت ها تقریبا دو ساعت طول می کشد.

قیمت بلیط هواپیما از مبدا تهران

مقصد

مقرون به صرفه ترین بلیط

گران ترین بلیط

مشهد

یک میلیون و 191 هزار تومان

یک میلیون و 885 هزار تومان

اصفهان

750 هزار تومان

یک میلیون و 70 هزار تومان

شیراز

860 هزار تومان

930 هزار تومان

بندرعباس

670 هزار تومان

دو میلیون و 384 هزار تومان

اهواز

935 هزار تومان

935 هزار تومان

ایلام

715 هزار تومان

715 هزار تومان

ارومیه

790 هزار تومان

930 هزار تومان

زاهدان

یک میلیون و 300 هزار تومان

یک میلیون و 300 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2166

به "قیمت بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید