اگر کارگردان های عظیم سینما، دفترهای خانگی طراحی می کردند &hellip

به گزارش مجله کالارنا، کرونا نحوه زندگی و کار بسیار را تغییر داده است. یکی از ابعاد کرونا دورکاری است. اول که تصور نمی کردیم کرونا این همه طول بکشد، شاید در پی این نبودیم که به محل کار خود در خانه ها سر و سامان بدهیم، اما با گذشت هر روز تعداد بیشتر از دورکارها تصمیم می گیرند که دفاتر خانگی شیک تر، مجهزتر، با دکوراسیون خوب و متناسب با سلیقه خود داشته باشند.

اگر کارگردان های عظیم سینما، دفترهای خانگی طراحی می کردند &hellip

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

شرکت Budget Direct در این میان دست به ابتکار زده بعد از یک تحقیق مفصل خوب، از هنرمندان و گرافیست های خود خواسته مجسم نمایند که اگر قرار می شد کارگردان های عظیم دفاتر خانگی طراحی نمایند، حاصل کار آنها چه می شد.

مرور کارهای زیر واقعا جالب است. به خصوص برای کسانی که کارهای این کارگردان ها را دیده باشند و بتوانند پیش چشمشان مجسم نمایند که کدام نماها و سکانس ها باعث شد که این دفاتر تخیلی به آنها منتسب گردد!

به عنوان یک نکته حاشیه ای باید بگویم که بد نیست شرکت های عظیم ما بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را صرف کارهای فرهنگی عامه پسندی مثل همین نمایند. این طوری رسانه ها به رایگان تبلیغشان را می نمایند.

واچوفسکی ها

سوفیا کاپولا

وس اندرسون (کارگردان هتل عظیم بوداپست)

بونگ جون هو (کارگردان انگل)

دیوید لینچ

پدرو آلمادوار

ژان پیر ژونه (کاگردان سرنوشت شگفت انگیز املی پولن)

منبع: یک پزشک
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1348

به "اگر کارگردان های عظیم سینما، دفترهای خانگی طراحی می کردند &hellip" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر کارگردان های عظیم سینما، دفترهای خانگی طراحی می کردند &hellip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید