ایرانسل تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را دریافت کرد
به گزارش مجله کالارنا، ایرانسل، با کسب بیشترین امتیاز، پیروز به دریافت تندیس زرین 6 ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران شب گذشته، 6 اسفند 1401، با حضور فعالان علمی و اجرایی ارتباطات و روابط عمومی و قرائت پیغام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، در سالن اصلی (خواجه نصیر) مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار گردید.
در این مراسم، بر اساس ارزیابی های تخصصی اجرا شده، ایرانسل با کسب بیشترین امتیاز در بین شرکت کنندگان و به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، پیروز به دریافت تندیس زرین 6 ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.
در این ارزیابی، روابط عمومی ایرانسل به علت تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، به ویژه در حوزه ارتباطات دیجیتال، بر اساس مدل QMPR و کسب 815 امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت 6 ستاره، شایسته دریافت تندیس زرین سرآمدی شناخته شده است.
در این مراسم، بعلاوه پیغام خانم دکتر آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، قرائت شد. وی در این پیغام، رجحان و سرآمدی را یکی از موضوع های مهم و دغدغه اصلی در روابط عمومی دانست و تأکید کرد: وقتی شما به تعالی، سرآمدی یا رجحان در روابط عمومی فکر می کنید، یعنی به طور دائمی و مدام، به طرح جدیدی می اندیشید که خطاها و ضعف های خود را بیابید و برای غلبه بر آن ها، برنامه ریزی های لازم را انجام داده و به بهبودی مستمر برسید. مطمئنم که این رویکرد می تواند در تبیین و نمایش ظرفیت های روابط عمومی مؤثر باشد.
روابط عمومی ایرانسل همیشه کوشیده است تا همزمان با پیشبرد اهداف ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها را بیش از پیش تقویت کند و برنامه های ایرانسل در یاری به ایجاد اکوسیستم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسؤولیت های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.
منبع: فوت و فن