بازار مسکن کانادا فعال است اما شیوه های انتخاب خانه تغییر نموده

به گزارش مجله کالارنا، در بیشتر استان های کانادا خریداران اجازه بازدید از خانه های فروشی را دارند هر چند این کار با اعمال قوانین جدید انجام می گردد و بخاطر وجود خطر موج دوم همه گیری ، رعایت احتیاط در تمامی مراحل اجباری است.

بازار مسکن کانادا فعال است اما شیوه های انتخاب خانه تغییر نموده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

انجمن املاک ونکوور عظیم اوایل این ماه گفت که عرضه خانه برای فروش ادامه پیدا می نماید اما برای افرادی که دنبال خانه هستند، دستور العمل در نظر گرفته است. بر اساس دستور العمل این نهاد ، بازدیدنمایندگان خانه های فروشی باید انتظار روبه رو شدن با هشدارهای سلامتی را داشته باشند، باید از ایستگاه های شستشوی دست استفاده نمایند و برای ردیابی تماس ها، فهرست نام بازدیدنمایندگان را امضا نمایند.

مرحله سوم از آغاز به کار دوباره اقتصاد انتاریو که از روز آدینه در بیشتر استان اجرایی شد، شامل راه اندازی دوباره بازدید از خانه ها هم می گردد. البته استان ممنوعیت گردهمایی های 50 نفره یا ظرفیت 30 درصدی معین نموده که شامل رعایت فاصله گذاری فیزیکی هم می گردد.

تیم اوتیتویو مشاور املاک ساکن رجینا می گوید ضرورت کمترین دست زدن به درها و کلیدهای برق یکی از چند راهی است که فرایند نمایش خانه ها را تغییر داده است. در نمایش خانه، او فردی است که تمام درها را باز می نماید و دستکش و ماسک دارد. همچنین او تعداد افراد حاضر در خانه در هر زمان را کنترل و محدود می نماید.

پیش از ورود، خریداران و فروشندگان بالقوه یک پرسشنامه پر می نمایند و تعهد می دهند که هیچ علائمی از کووید-19 نداشته یا در معرض آن قرار نگرفته باشند. فروشندگانی که نمایش خانه را برعهده می گیرند هم باید اول خانه را تمیز نمایند.
شرایط برای مالکانی که می خواهند خانه ای را با مستاجر نشان بدهند ، بسیار سخت تر است.

شورای املاک انتاریو گفته نباید زمانی که ضروری نیست چنین حرکتی انجام گردد و نمایش خانه صورت بگیرد؛ اما این سازمان قدرت اجباری کردن اخذ اجازه مستاجر را ندارد.

تغییرات دیگری هم اجرا شده است. مسلما کسی نمی خواهد یک خانه، مخصوصا خانه عظیم را بدون دیدن بخرد، اما آنتونی هیت رییس و مدیر عامل شرکت انگل اند وولکرز امریکاز می گوید حتی خریداران املاک گران قیمت هم متوجه مزایای ابزار مجازی که طی دوران پاندمی محبوب شده اند، بوده اند.

او گفت آن ها می توانند از تورهایی استفاده نمایند که طی آن فروشنده یا مشاور املاک تمام خانه را به صورت مجازی به نمایش می گذارد و به خریدار اجازه می دهد نگاه نزدیک به تمام نقاط خانه داشته باشد. او می گوید برای فروشندگان این اطمینان خاطر به وجود می آید که افرادی که در نهایت برای بازدید حضوری از خانه می آیند، قصد خرید دارند.

کمرون مک نیل که کارش بازاریابی املاک ساخته شده در منطقه ونکوور است، می گوید با وجود اینکه نمایش فیزیکی خانه دوباره راه افتاده، مردم پیش از حضور فیزیکی تحقیق آنلاین انجام می دهند.

مک نیل پیش بینی می نماید که خرید خانه بسیار شبیه به خرید ماشین گردد و بخش اعظمی از تحقیقات و سفر برای خرید پیش از بازدید انجام گردد. او گفت: ارزشمندترین چیزی که دارید زمان شماست. همچنین فکر نمی کنم خیلی از مصرف نمایندگان، حتی با ماسک و تمام احتیاط ها، حاضر باشند بیرون بروند و در یک ملک شلوغ حضور یابند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1237

به "بازار مسکن کانادا فعال است اما شیوه های انتخاب خانه تغییر نموده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار مسکن کانادا فعال است اما شیوه های انتخاب خانه تغییر نموده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید