در ونکوور و توکیو مقرون به صرفه و لوکس اقامت کنید

به گزارش مجله کالارنا، اقامت در هتل های لوکسی با هزینه های باورنکردنی

معرفی2 هتل فوق العاده که می توان با کمتر از 100 دلار در آن ها اقامت کرد. با کمی جست وجو شما می توانید این دسته از هتل های مقرون به صرفه قیمت را با شرایط اقامتی عالی، امکانات مناسب و موقعیت دسترسی ایده آل پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که شما نباید به علت محدودیت بودجه خود در سفرهای تعطیلات، سفرهای کاری یا سفرهای خانوادگی در اتاق هایی فاقد شرایط مناسب و پائین تر از استانداردهای رایج، اقامت کنید. در این جا، پیشنهادهای مناسبی برای اقامت در دو هتل در ونکور و توکیو با قیمت زیر 100 دلار ارائه می شوند. با خبرنگاران همراه باشید:

در ونکوور و توکیو مقرون به صرفه و لوکس اقامت کنید

سنچری پلازا هتل ، ونکوور، کانادا (Century Plaza Hotel and Spa -Vancouver, B.C)

این هتل که مدیریت آن به صورت خانوادگی انجام می گردد در مرکز شهر ونکوور واقع شده است. این هتل به علت ارائه خدمات عالی به مسافران خود دارای معروفیت بوده و با دارا بودن یک مرکز تجاری - اداری، سالن کنفرانس و استخر سرپوشیده، محلی ایده آل برای خانواده ها و افرادی است که به منظور سفر تجاری به ونکوور سفر نموده اند. مرکز درمانی پوست هتل سنچری پلازا از زمان افتتاح این هتل در 12 سال پیش تا امروز توانسته است بیش از 50 جایزه مختلف را کسب نموده و به علت خدمات عالی ارائه شده در این محل، افراد سرشناسی مانند (Zac Effron)، (Elle McPherson) و (Gwyneth Paltrow) از مشتریان این مرکز محسوب می شوند. استخر شنای این هتل مجهز به سیستم ترکیب ازن با آب بوده و اتاق بخار ترکیبی با اوکالیپتوس محلی ایده آل برای استراحت و از بین بردن خستگی در آن ایجاد نموده است. این هتل بعلاوه دارای یک رستوران بسیار عالی است که به علت ارائه استیک های ایتالیائی بسیار خوشمزه، معروفیت دارد. در این رستوران از گوشت محلی، سبزیجات و محصولات دریایی تازه استفاده شده و سرآشپز مشهور آن یعنی (Bruce Woods) این رستوران را به یکی از پرطرفدارترین رستوران های شهر تبدیل نموده است. کافی شاپ و کلوپ کمدی موسوم به (iconic comedy club) نیز امکانات این هتل را تکمیل می نمایند.

هتل گراند نیکو توکیو دایبا، توکیو، ژاپن (Grand Nikko Tokyo Daiba -Tokyo, Japan)

توکیو شهر گران و عجیبی است و در ان انواع اقامت گاه های مقرون به صرفه قیمت حتی به شکل لوله های تو خالی یا خوابگاه های تنگ و تاریک زیردریایی های نظامی وجود دارد. اما در این شهر گزینه های دیگری نیز وجود داشته و یکی از برترین این گزینه ها، هتل گرند نیکو است. این هتل را می توان اقامت گاهی 5 ستاره محسوب کرد که در فاصله 20 دقیق از فرودگاه بین المللی (Haneda) قرار داشته و تنها 15 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. یک اتاق دو تخته عالی در این هتل کمتر از 100 دلار قیمت داشته و این هتل دارای اتاق های مجهز به بالکن، نمایی زیبا به شهر توکیو، استخر، سالن بدنسازی، مرکز طب سوزنی ویک کلینیک اختصاصی است. مرکز بدنسازی هتل دارای تجهیزاتی بسیار عالی است و مربیان حرفه در ان استخدام هستند. در محوطه هتل تعداد زیادی فروشگاه وجود داشته و هشت رستوران در این هتل در حال فعالیت هستند که بعضی از آن ها عبارتند از: رستوران سوشی، رستوران چینی، رستوران هندی.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2144

به "در ونکوور و توکیو مقرون به صرفه و لوکس اقامت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ونکوور و توکیو مقرون به صرفه و لوکس اقامت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید