بازگشایی کاخ موزه باغچه جوق ماکو برای بازدید گردشگران

به گزارش مجله کالارنا، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، بازگشایی کاخ موزه باغچه جوق ماکو برای بازدید گردشگران صورت می پذیرد.

بازگشایی کاخ موزه باغچه جوق ماکو برای بازدید گردشگران

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

داستان چیست؟

جلیل جباری در سفری یک روزه به ماکو از طرحهای بازسازیی در این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین شرایط این طرحها نهاده شد.

او در حاشیه بازدید از مراحل بازسازی کاخ موزه باغچه جوق ماکو اظهار کرد: حجم کارهای صورت گرفته در این کاخ به حدی گسترده و متنوع بوده که بازسازی این بنا از سال 95 شروع شده و تا به امروز نیز ادامه دارد.

جباری اضافه نمود: بازسازی کاخ موزه باغچه جوق با مشارکت و همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو در حال اجرا بوده و کارشناسان این اداره کل بر نحوه بازسازی و انجام کارها نظارت دارند.

جباری توضیح داد: بازسازی و احیای بنا، استحکام بخشی و تقویت بنا، بازسازی و تزئینات آینه کاری و نقاشی های کاخ، گچ بری و اصلاح در و پنجره از جمله اقدامات صورت گرفته هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1169

به "بازگشایی کاخ موزه باغچه جوق ماکو برای بازدید گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی کاخ موزه باغچه جوق ماکو برای بازدید گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید