بازگشت شکوهمند Halo: Reach به کامپیوترهای شخصی

به گزارش مجله کالارنا، بازی کلاسیک هیلو: ریچ (Halo: Reach) که چند روز پیش در فروشگاه استیم عرضه شد، فورا به جدول بازی های محبوب این فروشگاه - بازی هایی که بیشترین تعداد بازی کننده همزمان را دارد - پیوسته است. مایکروسافت این بازی کلاسیک را، که ده سالی از انتشارش روی کنسول ایکس باکس 360 می گذرد، با یک پورت عالی - نرخ فریم آزاد، حوزه دید بهتر، و حتی پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض - به کامپیوترهای شخصی آورده است.

بازگشت شکوهمند Halo: Reach به کامپیوترهای شخصی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

بازی در زمان عرضه و در اوج خود، 161 هزار نفر را بخود جلب کرد، که آن را به صندلی چهارم عناوین با بیشترین بازی کننده همزمان استیم قرار داد. گرچه در حال حاضر هیلو: ریچ پشت سر Destiny 2، Rainbow Six Siege، و GTA V قرار گرفته است، با خیال راحت صندلی هفتم جدول را در اختیار گرفته است. هیلو: ریچ طی تخفیفات پاییزه استیم - و بدون هیچ تخفیفی - عنوان پرفروشترین بازی این فروشگاه اینترنتی را بدست آورد، که دستاورد قابل توجهی است برای کلکسیونی بازسازی شده از بازی های قدیمی ایکس باکس (Halo: The Master Chief Collection)، خصوصا اینکه در روز عرضه، خریداران تنها به یکی از این عناوین - هیلو: ریچ - دسترسی داشتند.

گرچه هیلو: ریچ یکی از محبوبترین عناوین کنسول ایکس باکس 360 بوده است، اینکه پس از گذشت نزدیک به ده سال، هنوز هم می تواند در جدول محبوبترین بازی های استیم قرار گیرد، دستاورد تحسین برانگیزی است. ریچ اولین بازی از مجموعه هیلو است که برای بیش از یک دهه - و از زمانیکه مایکروسافت بازی هیلو 2: ویستا (Halo 2: Vista) را در سال 2007 در فروشگاه اختصاصی خود عرضه کرد - به پلتفرم کامپیوترهای شخصی آمده است.

خوشبختانه اینبار مایکروسافت با انتخاب استیم، جهت درستی را در پیش گرفته است. بازی هیلو: ریچ - که اولین بازی از کلکسیون مستر چیف (Halo: The Master Chief Collection) است که روی کامپیوترهای شخصی عرضه می شود - از آزمونهای سختی گذر نموده تا عرضه آبرومندی داشته باشد. طبق برنامه ریزی مایکروسافت، بفیه بازی های این کلکسیون هم به ترتیب به این پلتفرم خواهند آمد. هر شش بازی این کلکسیون در باندلی 40 دلاری، به وسیله فروشگاه استیم، یا فروشگاه مایکروسافت قابل تهیه است. علاوه بر آن، بازی هیلو: ریچ هم بطور مستقل - و با برچسبی 10 دلاری، و یا به عنوان یکی از بازی های سرویس گیم پس - در دسترس هواداران قرار گرفته است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 672

به "بازگشت شکوهمند Halo: Reach به کامپیوترهای شخصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت شکوهمند Halo: Reach به کامپیوترهای شخصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید