بازی مبارزه ای Granblue Fantasy: Versus زمستان سال جاری عرضه می گردد

به گزارش مجله کالارنا، نزدیک به یک سال از رونمایی بازی مبارزه ای Granblue Fantasy: Versus می گذرد و پس از نمایش های متعدد این بازی، بالاخره تاریخ انتشار آن معین شده است. دو شرکت Marvelous Games و XSEED Games به ترتیب وظیفه انتشار بازی را در امریکا و اروپا برعهده گرفته اند و طبق خبری که این دو شرکت دیروز اعلام کردند، بازی Granblue Fantasy: Versus قرار است در سه ماهه نخست سال 2020 روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه گردد.

بازی مبارزه ای Granblue Fantasy: Versus زمستان سال جاری عرضه می گردد

نسخه ژاپنی این بازی برای عرضه در روز 20 فوریه 2020 در نظر گرفته شده است و تصور نمی کنیم عرضه نسخه انگلیسی آن هم فاصله زیادی با این تاریخ داشته باشد. نسخه انگلیسی بازی Granblue Fantasy: Versus این انتخاب را به بازی نماینده ها خواهد داد تا بازی را با صداگذاری ژاپنی یا صداگذاری انگلیسی تجربه نمایند.

در کنار نسخه های استاندارد دیسکی و دیجیتال، نسخه های ویژه ای هم برای بازی در نظر گرفته شده است. نسخه Premium Edition بازی شامل کتابچه طراحی های بازی و بسته بندی ویژه است. از طرفی، نسخه Deluxe Edition بازی که به صورت دیجیتال عرضه می گردد، تمام شخصیت های آینده و دانلودی بازی را به صورت رایگان دریافت خواهد نمود.

همانطور که از اسم بازی مبارزه ای Granblue Fantasy: Versus پیداست، این بازی در دنیای مجموعه ژاپنیGranblue Fantasy اتفاق می افتد؛ مجموعه ای که ریشه در بازی های موبایل دارد، ولی امروزه به انواع و اقسام رسانه های مختلف هم راه پیدا نموده است.

شرکت CyGames، مالک مجموعه Granblue Fantasy، سال گذشته بود که خبر از ساخت دو بازی کنسولی بر اساس دنیای این بازی موبایلی داد. یکی از بازی ها در سبک اکشن و با همکاری استودیوی سازنده بایونتا و متال گیر رایزینگ یعنی پلاتینیوم گیمز ساخته شده و Granblue Fantasy: ReLink نام دارد. بازی دیگر هم بازی مبارزه ای Granblue Fantasy: Versus است که استودیوی بازی سازی Arc System Works یعنی سازنده مجموعه گیلتی گیر و بازی Dragon Ball FighterZ روی آن کار نموده است.

طبق گفته سازندگان Granblue Fantasy: Versus، این بازی مبارزه ای را نه تنها برای هواداران این مجموعه، بلکه به بازی نماینده های حرفه ای سبک مبارزه ای ساخته اند؛ طوری که از نظر فرایند، بازی مکانیک ها و سیستم های لازم یک بازی مبارزه ای حرفه ای را تمام و کمال در خود دارد.

از نظر فرایند، بازی بی شباهت به دیگر ساخته های Arc System Works نیست. با یک بازی مبارزه ای دو بعدی طرف هستیم که حرکات در آن توسط فرمان های مختلف انجام می شوند. سبک و سیاق ظاهری بازی هم با اینکه پیرو مجموعه اصلی است، ولی چون روی موتور گرافیکی Arc System Works پیاده شده، باز هم شبیه به بازی های گیلتی گیر یا بازی مبارزه ای دراگون بال از آب درآمده است.

در کنار بخش مبارزه ای اصلی که در آن بازی نماینده ها به صورت آنلاین یا آفلاین، شخصیت های دنیای Granblue Fantasy را انتخاب و با یکدیگر مبارزه می نمایند، بازی بخش داستانی بسیار جالی را هم در خود جای داده است.

بخش داستانی بازی RPG Mode نام گرفته است. در این بخش، بازی نماینده ها در قالب میان پرده های مختلف که در موتور گرافیکی خود بازی و بسیار زیبا ساخته شده اند، داستان بازی را می شنوند. در این میان هم مراحل داستانی بازی، شامل مبارزه با شخصیت ها و غولآخرهای مختلف است. این مبارزات هنوز هم به صورت دو بعدی و به یاری همان حرکت های بخش مبارزه ای انجام می شوند، ولی فرایندی متفاوت از بازی مبارزه ای اصلی دارند. در بخش RPG Mode به همان شکل دو بعدی، بازی نماینده ها موج پس از موج دشمنان مختلف را نابود می نمایند، یا با غولآخرهای بسیار بزرگی روبرو می شوند. امکان استفاده از آیتم های مختلف، ارتقا شخصیت ها و قبول کوئست های متنوع و فرعی هم بخشی از حالت RPG Mode خواهد بود.

بازی Granblue Fantasy: Versus زمستان سال جاری به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلری از بازی و تصاویر جدید آن را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 629

به "بازی مبارزه ای Granblue Fantasy: Versus زمستان سال جاری عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مبارزه ای Granblue Fantasy: Versus زمستان سال جاری عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید