بازی های آسیایی 2018، رجبی: مالزی حریف تمرینی ما بود، کار سختی مقابل قطر چندملیتی داریم

به گزارش مجله کالارنا، مربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: همه بازیکنان تیم ملی هندبال قطر خارجی هستند و بازی سختی را برابر این تیم پیش رو داریم.

بازی های آسیایی 2018، رجبی: مالزی حریف تمرینی ما بود، کار سختی مقابل قطر چندملیتی داریم

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

محمدرضا رجبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص دیدار نخست تیم ملی هندبال ایران در بازی های آسیایی 2018 گفت: دیدار تیم ملی مقابل مالزی بسیار خوب بود و بچه ها عالی ظاهر شدند. مالزی حریف سختی نبود و در واقع یک حریف تمرینی برای ما قبل از دیدار با قطر بود. خوشبختانه بازیکنان همه خواسته های کادر فنی را پیاده کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: فردا بازی سختی برابر قطر داریم. همه بازیکنان این تیم خارجی هستند و فقط یک بازیکن بومی در ترکیب خود دارند. بازیکنان این تیم چندین سال در کنار هم تمرین نموده اند و هم از نظر تیمی و هم انفرادی هماهنگ هستند. بازیکنان قطر تجربه حضور در لیگ های معتبر اروپایی را دارند.

مربی تیم ملی هندبال و دبیر فدراسیون همچنین توضیح داد: تیم قطر را بررسی کردیم و امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه را برابر این تیم و در بازی های آسیایی کسب کنیم.

وی در خصوص ترکیب تیم ملی کشورمان در جاکارتا گفت: علیرضا موسوی و شاهو نصرتی در جاکارتا به ترکیب تیم اضافه شدند. نصرتی در بازی مقابل مالزی به میدان رفت، اما موسوی از ناحیه مچ پا کمی آسیب دیدگی دارد و کاستاراتوویچ در دیدار نخست وی را به میدان نفرستاد.

رجبی درباره دهکده بازی های آسیایی 2018 و میزبانی اندونزی هم یادآور شد: کم و کاستی ها همیشه در هر دوره از مسابقات وجود داشته و دارد، اما شاید در این دوره بیشتر به چشم بیاید. با این وجود ما تنها روی مسابقات تمرکز نموده ایم و به این موضوع اهمیت نمی دهیم، چرا که شرایط از نظر میزبانی برای همه تیم ها یکسان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 555

به "بازی های آسیایی 2018، رجبی: مالزی حریف تمرینی ما بود، کار سختی مقابل قطر چندملیتی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، رجبی: مالزی حریف تمرینی ما بود، کار سختی مقابل قطر چندملیتی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید