با یاری هوش مصنوعی و هنر گرافیک، سفری در زمان کنیم و ببینیم اگر قرار بود آدم های خیلی مشهور از خود و دوستانشان سلفی بگیرند، چه چیزی می دیدیم؟

به گزارش مجله کالارنا، جیو جان مولور یک گرافییست با سالها تجربه در این زمینه است. او معمولا پیروز می گردد فالوورهای خود را با پروژه های نو و بدیع غافلگیر کند. این بار، می خواهیم یکی از جالب ترین مجموعه های تصویری مولور را به نمایش بگذاریم که شخصیت های تاریخی را در حال گرفتن سلفی به تصویر می کشد.

با یاری هوش مصنوعی و هنر گرافیک، سفری در زمان کنیم و ببینیم اگر قرار بود آدم های خیلی مشهور از خود و دوستانشان سلفی بگیرند، چه چیزی می دیدیم؟

این هنرمند می گوید: پس از بازیابی هارد دیسک قدیمی ام، به طور تصادفی با گنجینه ای واقعی از خاطرات به شکل سلفی هایی دوستان قدیمی برایم فرستاده بودند، روبرو شدم. من با دقت هر کدام را با استفاده از فتوشاپ بازیابی کردم، لحظات ارزشمندی را زنده کردم و دوستی های قدیمی را احیا کردم.

همین مطلب فکر بکری را به فکر او متبادر کرد. اینکه با هوش مصنوعی تصور کند مه اگر آدم های مشهوری در تاریخ می خواستند سلفی بگیرند، چه صحنه هایی ایجاد می شد!

باب مارلی

مارتین لوتر کینگ جونیور

مهاتما گاندی

نلسون ماندلا

عیسی و 12 حواری او

آبراهام لینکلن

الویس پریسلی

فرانکلین دی. روزولت

شاه آرتور

چنگیز خان

نیل آرمسترانگ

نیکولا تسلا

رابین هود

سزار

ویلیام شکسپیر

آلبرت انیشتین

مادر ترزا

وینستون چرچیل

جان اف کندی

چارلی چاپلین

جواهر لعل نهرو

اسکندر

ناپلئون بناپارت

راجیو گاندی

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 فروردین 1402 بروزرسانی: 11 فروردین 1402 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2291

به "با یاری هوش مصنوعی و هنر گرافیک، سفری در زمان کنیم و ببینیم اگر قرار بود آدم های خیلی مشهور از خود و دوستانشان سلفی بگیرند، چه چیزی می دیدیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یاری هوش مصنوعی و هنر گرافیک، سفری در زمان کنیم و ببینیم اگر قرار بود آدم های خیلی مشهور از خود و دوستانشان سلفی بگیرند، چه چیزی می دیدیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید