برنامه تیم ملی فوتسال تا جام جهانی؛ 3 اردوی خارجی در دستور نهاده شد

به گزارش مجله کالارنا، تهران (پانا) - تیم ملی فوتسال ایران پیش از حضور در جام جهانی فوتسال 2021، سه مرحله اردوی خارجی برگزار خواهد نمود.

برنامه تیم ملی فوتسال تا جام جهانی؛ 3 اردوی خارجی در دستور نهاده شد

براساس تقویم ارائه شده توسط فدراسیون دنیای فوتبال، قرار است مسابقات جام دنیای فوتسال 2020 خاتمه با یکسال تاخیر از 21 شهریور 1400 در لیتوانی شروع گردد و به نظر می رسد فیفا به رغم ادامه بحران کرونا در دنیا، میخواهد این رقابت ها را برگزار کند.

تیم ملی فوتسال ایران که به عنوان صدرنشین قاره آسیا جواز حضور در این رقابت ها را بدست آورده است، قرار است پیش از حضور در جام دنیای در سه اردوی خارجی شرکت کند. شاگردان محمد ناظم الشریعه ابتدا 28 اردیبهشت تهران را به مقصد بانکوک ترک خواهند کرد تا در تورنمنت فوتسال تایلند شرکت نمایند. براساس اعلام تایلندی ها قرار است این رقابت ها با حضور 8 تیم ملی فوتسال تایلند، ایران، کویت، اندونزی، هلند، ازبکستان، عربستان و قرقیزستان برگزار گردد اما هنوز سیستم برگزاری رقابت ها معین نشده است.

پس از این تورنمنت، تیم ملی به تهران بازخواهد گشت تا تمرینات خود را از سر بگیرد. گفته می گردد مذاکراتی با تیم های ملی فوتسال آرژانتین و مجارستان انجام شده تا در خرداد ماه به تهران سفر نمایند تا ملاقاتی محبت آمیز با تیم ملی فوتسال ایران داشته باشند.

برنامه سوم که برای تیم ملی در راستا آماده سازی برای حضور در جام دنیای تدوین شده، سفر به شرق قاره آسیا برای ملاقات خارج از خانه مقابل تیم ملی فوتسال ژاپن است. براساس برنامه تیم های ملی فوتسال ایران و ژاپن دو بازی محبت آمیز خود را اواخر مرداد و اوایل شهریور برگزار خواهند کرد.

اما علاوه بر سفر به ژاپن، شنیده ها حاکی از این است که تیم ملی قبل از سفر به لیتوانی راهی روسیه خواهد شد تا ملاقاتی محبت آمیز را با تیم ملی فوتسال این کشور انجام دهد. البته برگزاری این ملاقاتی در صورتی خواهد بود که ایران و روسیه در چام دنیای همگروه نشوند.

تا به این لحظه فدراسیون دنیای فوتبال تاریخ قرعه کشی جام دنیای فوتسال 2021 لیتوانی را اعلام نکرده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1655

به "برنامه تیم ملی فوتسال تا جام جهانی؛ 3 اردوی خارجی در دستور نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه تیم ملی فوتسال تا جام جهانی؛ 3 اردوی خارجی در دستور نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید